To je to što me zanima!

Na RTL-u grafički dizajn s Nove TV, prijeti se tužbom

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Nova TV tvrdi da je RTL preuzeo grafički dizajn koji je napravio njihov kreativni odjel. Tvrde da je sličnost očigledna te kažu da bi mogli i tužiti...
Vidi originalni članak

Nakon što su na HTV-u pokazali snimku Nove TV sa Željkom Kerumom, sada je izgleda i RTL malo 'posudio' od konkurencije. Radi se o grafičkom dizajnu koji se pojavljuje tijekom poruke sponzora pojedine emsije. Dizajnersko rješenje napravljeno je u grafičkom odjelu Nove TV, a RTL ga je preuzeo bez pitanja.
- Na prvi pogled se vidi da je riječ o kopiranju grafičkog elementa koji je izradio naš kreativni odjel i neovlaštenom korištenju vizualnog identiteta Nove TV. Imamo elemente da zadovoljštinu tražimo pravnim putem - kazali su s Nove TV.
Na RTL se brane i tvrde da nisu ništa krivo napravili.
- Pokroviteljski reklamni spot koji je emitiran na RTL Televiziji napravljen je od strane marketinške agencije. RTL nije vizualno mijenjao zaprimljeni spot. Naša TV kuća ima svoj vizualni identitet, te nema potrebu kopiranja ostalih. Između ostaloga, 2007. godine RTL Televizija dobila je svjetsku nagradu za najbolji vizualni identitet. 'Aqua' je nagrađena zlatom na prestižnom natjecanju Promax/BDA održanom u New Yorku. Od samoga početka emitiranja RTL je uvijek bilo korak ispred ostalih na TV tržištu što je dokazao svojom inovativnošću, kreiranjem programskih trendova i stalnom razvoju postojećih kreativnih rješenja - kazali su nam s RTL televizije.

Idi na 24sata

Komentari 16

  • thug lady 28.08.2009.

    Koga briga...ionako je ružan dizajn...haha

  • Mungos26 27.08.2009.

    Ovo zapravo ovisi o Nescaffee-u jer su ONI ti koji odlučuju preko koje će televizijske kuće distributirati svoje proizvode.

  • 20bucks 27.08.2009.

    Gluposti, pa to je isto kao da primjerice Konzum tuži Mercator zato jer i kod njih u ponudi recimo Karlovačko pivo ima istu ambalažu kao i u Konzumu! Nije li tako? Koje su to gluposti pa ja ću se ubit! Dakle Nescafe je klijent koji jasno ima svoju video reklamu i koju je valjda (nebitno od koga i gdje) naručio i platio, i naravno da tu reklamu može vrtjet na bilo kojem mediju na kojem njegov marketing ocijeni da bi bilo potrebno! A usput dotični dizajn je poprilično jadan i nikakav tako da bi mene bilo sram uopće i reći da sam ja to radio!

Komentiraj...
Vidi sve komentare