To je to što me zanima!

Projekt navijača Hajduka 'Za sva vrimena' najbolji u 2017.

Ponosni smo kada stručna javnost prepozna naš rad i uloženi trud. Ali smo najponosniji kada navijači i članovi prepoznaju ovaj projekt i postanu dio ove priče, to nam je ipak najveća nagrada, kažu u udruzi
Vidi originalni članak

Na završnom danu IMPACT konferencije održanoj u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu, projekt Udruge Naš Hajduk - Za sva vrimena osvojio je dvije nagrade - titulu najbolje zamišljene i odrađene društveno korisne kampanje u 2017. godini. Za sva vrimena je ključni projekt otkupa dionica (članovi vlasnici 24,53%) u kojem navijači svojim mjesečnim ili godišnjim donacijama osiguravaju Hajduk u svom vlasništvu. Osam finalista imalo je po 5 minuta za prezentaciju svoje kampanje, a to vrijeme najbolje je iskoristila upravo Udruga Naš Hajduk koju je predstavljao mladi politolog Daniel Gardijan. Tako je prvu nagradu prisutne publike osvojio projekt navijača Hajduka - Za sva vrimena, dok je stručni žiri projektu dodijelio 2. nagradu. 

Stručni žiri sastojao se od 5 članova, komunikacijskih stručnjaka (Martina Rizman Matić, direktorica korporativnih komunikacija Vipnet, Mario Aunedi Medak, direktor Media Val-a, Ana Šimunović) kao i profesora s Fakulteta političkih znanosti (Igor Vidačak), te ravnateljice Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj (Mirjana Matešić).

Iz udruge ističu: 

- Ponosni smo kada stručna javnost prepozna naš rad i uloženi trud. Ali smo najponosniji kada navijači i članovi prepoznaju ovaj projekt i postanu dio ove priče, to nam je ipak najveća nagrada. Bitno je naglasiti kako je projekt Za sva vrimena još uvijek u tijeku i dužnost svakog navijača je uključiti se makar sa simboličnim mjesečnim iznosom. Članska iskaznica je prvi korak, a sudjelovanje u projektu Za sva vrimena onaj drugi korak koji će nam omogućiti da Hajduk ostane naš. Odgovornost za uspjeh je na svakom od navijača pojedinačno. 

Navijači se u projekt uključuju s manjim mjesečnim donacijama (od 27 do 150 kn) ili godišnjim donacijama (od 324 do 1800 kn) i to dolaskom u Odjel za članstvo na Poljud ili putem web stranice www.nashajduk.hr. Sve donacije se zbrajaju za glavnu zahvalnicu donatorima – tematski park na Poljudu s imenima donatora.

Idi na 24sata

Komentari 3

  • kakogod 16.02.2018.

    Orjunaši, ulica, narkomani... Hehehe... 22.322 člana u 2018. godini.

  • Drž Nedaj 16.02.2018.

    Lol, di ste bando, jos nema komentara? Iako, realno, ovo je tesko popljuvat, al sta sam sve viđa na ovom portalu, stvarno me cudi da nema komentara.

Komentiraj...
Vidi sve komentare