To je to što me zanima!

AdScanner i fond SCV udružili snage: Mijenjamo ad tech svijet

AdScanner je aktivan od od 2012. godine, a trenutno je prisutan na hrvatskom, austrijskom, njemačkom, bugarskom i srpskom tržištu. Suradnja s fondom SCV omogućit će im daljnji razvoj i širenje
Vidi originalni članak

Marketinški startup AdScanner, koji pruža big data rješenja za novu generaciju TV biznis modela dobio je investiciju VC fonda South Central Ventures, jednog od najpoznatijih ulagača u startupove u regiji. Kapital AdScannera će se ovim investicijskim ciklusom s postojećih 6 milijuna kuna povećati na 20 milijuna kuna. Tvrtka se ovim potezom pridružila probranoj ekipi startupova koji su postali dio SCV obitelji, a čine ju tvrtke poput Bulb Technologies i Agrivi.

AdScanner je aktivan od od 2012. godine, a trenutno je prisutan na hrvatskom, austrijskom, njemačkom, bugarskom i srpskom tržištu.

Razvio je jedinstven algoritam za automatsko prepoznavanje video sadržaja koji je promijenio poimanje brzine i preciznosti u ad tech svijetu. Dodatno, AdScanner s vlastitom Rapid Data Vectoring tehnologijom sakuplja i integrira napredne podatke o gledanosti na različitim TV platformama, poručili su u priopćenju. 

 AdScanner na temelju data-driven pristupa mijenja način na koji se planiraju, kupuju i mjere TV kampanje i sadržaji. S jedne strane, omogućavamo neusporedivu brzinu, preciznost i transparentnost svim 'sukreatorima' televizije, kao što su agencije, televizijski kanali i sami oglašivači. S druge strane, pružamo mogućnost kabelskim i telekom operatorima da uz naše prilagođeno TV DMP rješenje izgrade svoje buduće poslovne modele TV oglašavanja na način da kapitaliziraju vlastite TV podatke, ali i pruže što bolje usluge krajnjim korisnicima -  istaknuo je Marin Ćurković, CEO i suosnivač AdScannera. 

 - S ovom investicijom dodatno ćemo proširiti međunarodni utjecaj i značajno ojačati naše prodajne i razvojne mogućnosti – dodaje Ćurković.

- Od puno ljudi sam čuo kako televizija umire. Neki tvrde kako se oglašivački budžeti sve više troše na digitalne medije, online i mobilno oglašavanje. Strukovna izvješća pak pokazuju posve različitu sliku. Potrošačke navike se mijenjaju i oglašavanje postaje sve preciznije i usmjerenije. Sada povezani smart TV uređaji preuzimaju inicijativu i oni oglašivači koji prvi budu uspjeli iskoristiti ovaj novi trend će najviše profitirati. Mi smo prepoznali ulogu koju Adscanner ima u tom lancu vrijednosti i uzbuđeni smo što im pomažemo na tom putu - rekao je Jure Mikuž, Managing Partner u South Central Ventures.

Investicijski fond South Central Ventures ima urede u Beogradu, Zagrebu i Skoplju i orijentiran je na ulaganja u tech tvrtke zapadnog Balkana. S 40 milijuna eura s koliko raspolažu, primarno se bave investiranjem u poduzeća u ranoj fazi. 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare