To je to što me zanima!

Apple očito želi da zaboravite što su sami govorili za 'peticu'

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Kod 'petice' je odluka o ekranu od 4 inča bila zdrav razum jer jednom rukom možeš obaviti sve što trebaš na ekranu, dok je na šestici ta filozofija malo promijenjena
Vidi originalni članak

Apple nam je jučer predstavio svoju viziju novog iPhonea 6, koja je narasla na 4,7 i 5,5 inča. I dok su time uhvatili korak za ostalim proizvođačima i njihovim top modelima, barem što se dijagonala tiče, novi iPhone ima bitno drugačiju filozofiju od one koju je Apple predstavljao uz iPhone 5, prije samo par godina.

Tad je iPhone postao viši i dobio ekran od 4 inča, a iz Applea su se svim silama trudili pokazati da je takav ekran zdravorazumska odluka, jer je lako doći do svih dijelova ekrana jednom rukom. Danas, stvar je malo drugačija, a novi telefoni imaju mogućnost da klikom na Home tipku spustite cijeli ekran, i olakšate korištenje. Ispod teksta možete vidjeti i klipove kojima Apple promovira novi telefon i sat.

iPhone bez safirnog stakla? Nema frke, Huawei je tu

Dio korisnika nakon Appleova predstavljanja vjerojatno je bio razočaran i odlukom da novi iPhone neće imati čvrsto safirno staklo kojim se štiti ekran. Dodatak koji se očekivao na telefonima, ostao je rezerviran za Appleov sat.

No čvrsti materijal već stiže na telefone, usprkos višoj cijeni i težoj izradi. Tako je Huawei prije nekoliko dana najavio safirnu izvedbu svojeg Ascenda P7. Reuters piše kako gotova zaštita od safirnog stakla stoji između 40 i 45 dolara, dok popularni Gorilla Glass stoji manje od 10.

Na ovome su radili tri godine?

Appleov šef dizajna Jonathan Ive za ABC je govorio ukratko o novim proizvodima te istaknuo kako je Apple Watch projekt koji traje već tri godine.

Pojasnio je kako je ova prezentacija bila pomalo šokantna, jer su sve to razdoblje  radili u jako malom timu te je velika promjena kada milijuni odjednom vide što su radili.

Niz šala na račun Applea

- Stoljećima smo točno vrijeme gledali na svojim telefonima. Sad ćemo to moći i na našoj ruci? Genijalno - napisala je 'uzbuđena' Ellen DeGeneres. Oatemeal se također našalio na račun izgleda sata. Satirični portal Onion u svom tekstu o satu piše kako 'omogućuje da se zaustavi i pokrene tijek vremena'.

Comedy Central na Twitteru je napisao kako uz sat ljudi napokon mogu uništiti dva uređaja istovremeno kad posegnu za iPhoneom koji je pao u zahodsku školjku.

Idi na 24sata

Komentari 47

  • Leftybaby 12.09.2014.

    mogli su stavit touch na home tipku ovako ce opet zajebavat ,pa sam presao na htc. sta nema home tipku nek na touch...al mogu rec imao sam od iphone 3g do 5s,jos ovaj htc one vec ,8mj imaju oba prednosti i mana tako da neznam sta bih vise preferirao fali mi ios ali nekako mislim da je za djecu napravljeno takodjer... a petica me unistio problemi s baterijom pa s power tipkom

  • nav1e 10.09.2014.

    Pokušat ću ovo sročit da i oni ljudi koji su informatički nepismeni razumiju. Iza svakog proizvoda postoji ideja koju je ta tvrtka htjela realizirati. Ljudi konstantno misle da Apple i recimo Samsung (i bilo koja druga tvrtka koja proizvodi smartphoneove sa android pozadinom) imaju iste ciljeve kako zadovoljiti kupca. Specifikacije novog iPhonea uopće nisu impresivne - dapače, prosječne su. Ali ideja samog iPhonea nikada nije bila stvoriti ''zvijer'' od mobitela koji sve loada brzinom svijetlosti. Ideja iPhonea (kao što je i oduvijek bila ideja samog Applea) je stvoriti proizvod koji se vrlo jednostavno koristi pružeći pritom estetski ugodno sučelje i brzinu sa pozadinom odličnog supporta i servisa. Živimo u 2014. godini. Živimo u razdoblju gdje funkcionalnost proizvoda pada u drugi plan (po pitanju smartphoneova funkcionalnost se jedva mijenja zadnjih par godina - ove neke dodane sitnice nisu ni toliko bitne), a u prvi plan dolazi fizički dizajn i mogućnost da se kupcu pruži ugodno korištenje tog istog proizvoda. Ništa tu više nije revolucionarno (budimo realni - tko je u današnje doba), ali to ne znači da se ne radi o kvalitetnom proizvodu. Samsung, Apple, Nokia, HTC - svi oni rade na svoj način, reklamiraju svoje proizvode na svoj način, pokušavaju napraviti ''hype'' oko predstavljanja svojih proizvoda i ja im tu ništa ne zamjeram - to je marketing i ako želiš biti uspješan moraš raditi na takav način.

  • ivan-zg 10.09.2014.

    Najbolje mi je kad uspoređuju neki postotak s prehodnim modelom a jos bolje kad uspoređuju postotak s orginalnim iphonom koji je iz koje godine 2007,8 pa tko uspoređuje svoje modele s orginalnim prvim modelom 6,7 godina starim... kako će opet šišat ovce ajooj :)

Komentiraj...
Vidi sve komentare