Nove mali i kompaktni SUV-ovi na tržište dolaze takvim tempom da je to teško pratiti. Zato je za uspjeh u ovom najbrže rastućem, ali sve napučenijem segmentu potreban poseban model. Arona, poput nekih od konkurenata, ne igra na kartu ekstravagantnog i napadnog dizajna, nego svoje kupce pokušava privući racionalnim argumentima, praktičnim vrijednostima i voznim karakteristikama.
Već nakon prvih kilometara jasno je da je Arona jedan od najkompletnijih predstavnika svoje klase, ima mnogo mjesta straga i prtljažnik od 400 do 1280 litara, što je vrlo mnogo za auto od samo 414 centimetara.
Vozna svojstva su među najboljima u klasi, mala masa pridonosi agilnosti, a od mjenjača, preko ovjesa do upravljača sve je besprijekorno pa je šteta što trenutačno u ponudi nema motora snažnijeg od 115 KS. Za sada se nude samo dizeli i benzinci od po 95 i 115 KS, a tek kasnije stiže top model s benzinskim motorom od 150 KS.
U ponudi su i odlični DSG automatski mjenjači, a pogona na sve kotače, kao kod većine modela ove klase, neće biti. Arona na naše tržište stiže u siječnju iduće godine, a cijena osnovnog modela s benzincem od 95 KS bit će 119.858 kuna što je na razini prosjeka klase.
Sportski izgled - Top verzija FR na slici izgleda sportski, no u ponudi je još jedan top paket opreme Xcelence koji umjesto sportskog donosi elegantniji izgled
Individualizacija - Biranjem raznih boja karoserije i krova moguće je složiti čak 68 različitih kombinacija
Unutrašnjost - Seat ni ovdje nije eksperimentirao, sve je konzervativno uredno i maksimalno pregledno