To je to što me zanima!

Bez sumnje: Nova Mazda 2 najbolji je automobil u klasi

Brojne prednosti izdižu Mazdu2 iznad konkurencije, ali je iznad njih i po pitanju cijene. Mala masa i odličan motor pružaju veliku razinu zabave tijekom vožnje
Vidi originalni članak

Pitate se koji je automobil najbolji u gradskoj klasi? Odgovor na to pitanje nalazi se pred vama. U to smo 100 posto sigurni jer mala Mazda ima brojne karakteristike koje je izdižu iznad konkurencije. Minuse je teško pronaći i nakon tjedan dana testa. 

Nažalost, iznad konkurencije je i kada je u pitanju cijena tako da se još jednom potvrđuje zlatno pravilo - ono što vrijedi, košta. Ipak, visoka cijena brzo se zaboravi kada sjednete u automobil. Kao prvo, mala masa i fantastičan motor pružaju veliku razinu zabave u vožnji. Motor na papiru možda ima samo 75 KS, no u praksi imate dojam da ima 100 KS. Mazda je izuzetno poletna, agilna u zavojima ali i štedljiva te udobna kada to mora biti. Na testu je auto u gradu trošio 6,1 l/100 km, a kombinirano 4,5 l/100 km, manje nego što je deklarirano. Niti s agresivnijom vožnjom potrošnja značajno ne raste, a Mazda vrhunskim mjenjačem i upravljačem dodatno zove na stiskanje gasa. 

Mazda2 je nekada bila među najmanjim modelima u klasi, a sada je najveća. S 406 cm ponuda prostora u unutrašnjosti je vrlo dobra, u samom vrhu klase, a prtljažnik je s 280 litara sasvim solidan. Pohvale zaslužuje i gotovo savršena ergonomija. Broj tipki je smanjen, a oduševljava poseban sustav upravljanja multimedijom kakav je uobičajen samo u vozilima visoke klase. Pored svega, Mazda2 i pristojno izgleda, kako izvana, tako i iznutra, pa se može ubrojiti među najatraktivnije modele u klasi. Jedini problem je cijena, koja je osjetno viša nego kod konkurenata. Testni model je, doduše, opremljen bogatom opremom Attraction, no 110.230 kn je mnogo za onog koji još nije iskusio kako dobar automobil je Mazda2. 

Tvornički podaci:
masa: 970 kg
dimenzije: 406x170x150cm
obujam:  1496 ccm
snaga:  55 kW/75 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  12,1 s
najveća brzina: 171 km/h
potrošnja:  4,7 l /100 km
cijena: 113.430 kn (testni model)   110.230 kn (bez doplata)

Mazda 2 Attraction G75 u serijskoj opremi ima multimedijski sustav sa zaslonom osjetljivim na dodir, alu naplatke, tempomat, kožni volan...

Idi na 24sata

Komentari 31

  • Semislicks 24.05.2015.

    mazda je trenutno najbolji japanac, auti su mi definitivno bolji od toyote i milju ispred nissanovih. bez beda mogu reci da su uz audi najbritkiji auti sa prednjim pogonom. ali ono kaj mene smeta je da su za ovaj autic trebali izbaciti aluminijski turbo 3 cilindras, sa nekih 110ks, za tu cijenu. to bi bio pun pogodak, koji bi novu fabiju ucinio nemocnom.

  • zembo 15.05.2015.

    mazada je super i sve to...ali uvijek mi je zanimljivo sljedeće: dive se kak je motor "snažan" i da se ima osjećaj kao da ima 100 ks (75 zapravo), auto ima tvorničko ubrzanje 12.1 sec. po takvome bi, fiat punto mk1, 1242 ccm i 75 ks proizveden 94, znači prije 20 godina, ima ubrzanje 12.00 sec i max brzinu 175 km/h - bio avion. onda je bil avion a očito je i danas - uvijek se divim tom motoru

  • bajica1009 14.05.2015.

    Ma je skupa je ali i dobra i pouzdana mazda, vozim sličnu i za sad nemam lošeg za reći, toći vozi.

Komentiraj...
Vidi sve komentare