To je to što me zanima!

Bijesni na aplikaciju u kojoj se ljude ocjenjuje kao restorane

Ova kontroverzna aplikacija funkcionira kao Yelp, no umjesto restorana i trgovina ocjenjivat će se ljudi. Iako još nije izašla, mnogi su se pobunili protiv aplikacije
Vidi originalni članak

Privatnost na internetu nije lako zadržati, a uskoro bi moglo biti još teže. Kao da Facebook nije dovoljan, u studenome se očekuje lansiranje aplikacije Peeple, koja će omogućavati rangiranje, klasificiranje i ocjenjivanje ljudi i to bez njihovog odobravanja. 

Iako aplikacija tek treba zaživjeti već izaziva kontroverze i kritike jer se mnogi brinu da će to samo biti poligon za tračanje i ocrnjivanje. 

Osnivačice Julia Cordray i Nicole McCullough su zamislile da korisnik može 'recenzirati' prijatelje, bivše ljubavi pa čak i sadašnje ili bivše suradnike i kolege s kojima ste radili. Nešto poput ostavljanja reference nakon što ste nekoga ugostili na Couchsurfingu ili recenziju restorana u kojem ste bili. 

Korisnici će moći dodavati praktički bilo koga, a ocjenjivana osoba neće imati mogućnost odbiti komentar, što samo dodaje još zabrinutosti na širinu invazivnosti koju će aplikacija imati. 

Ocjenjivat će se klasičnim ocjenama od 1 do 5. Aplikacija će u startu biti dostupna samo na iOS uređajima, a već se više tisuća korisnika prijavila za korištenje

Da bi netko ostavio komentar o nekome morat će se prijaviti preko aktivnog Facebook profila. Recenzije će biti potpisane punim imenom i prezimenom ocjenjivača, a nakon svake objave osoba koju se komentira i ocjenjuje će dobiti obavijest da je nešto o njoj objavljeno. 

- Kada nešto kupujemo provjeravamo puno izvora o određenoj robi kako bismo donijeli najbolju odluku, zašto istu vrstu istraživanja ne bismo primijenili i na druge dijelove našeg života - pojašnjava Cordray svrhu aplikacije. 

Osnivači tvrde da će imati više načina borbe protiv bullyinga na aplikaciji. Korisnici će moći prijaviti zle komentare, a prekršitelji će biti uklanjani. No, koji će im točno biti kriteriji zasad još nije poznati. 

Jedan od načina kako namjeravaju riješiti potencijalne nugodne i zle komentare je da negativne ocjene zamrznu na 48 sati i prvo ih pošalju osobama koje su ocijenjene. Drugim riječima namjeravaju samim korisnicima ostaviti da rješavaju potencijalne probleme između sebe i dogovoriti se. Ako to ne uspije, ističu da će omogućiti ocjenjivanim osobama da se jave svojim komentarom.

Mnogi tviteraši su javno progovorili protiv aplikacije, istaknuvši da na internetu već ima i previše "hejtera" i glasina. 

Idi na 24sata

Komentari 8

  • CopyPaste 04.10.2015.

    Hoce li biti i admin 24 sata tamo? Odma cu instalirat aplikaciju :D

  • iPhonchek 03.10.2015.

    Gore ona Angela Morabito se zezula, i da bacis iPhone u vodu prezivjet ce isti hahahahaha....! bolje nek se ona baci u vodu sa 50kg uteka zavezanim na nogama. A aplikacija za ocjenjivanje restorana i hrane je potpuni pogodak. Dosta restorana fusira s hranom itd pa nek se i ugostitelji potrude da pruzaju maximalno dobru uslugu i kvalitetu hrane a ne samo naplati masno a usluga i hrana ispod prosjeka!

  • hrkiZG 03.10.2015.

    Bojim se da ovo razvoj tehnologije samo pokazuje kakvi smo mi zapravo.

Komentiraj...
Vidi sve komentare