To je to što me zanima!

Borba za kupce: Uz novi auto poklanjaju opremu ili set guma

Hyundai nudi popust na rabljene modele iz ove godine, dok u Seatu poklanjaju set zimskih guma uz modele s 'lagera'. Citroën je proširio svoju Medveščak liniju
Vidi originalni članak

Brojne marke automobila se protiv lošeg stanja na tržištu bore popustima i akcijama. Volvo XC60 od sada se tako nudi s višom razinom opreme po cijeni niže razine. Tako za cijenu opreme Kinetic kupci dobivaju luksuzniju razinu opreme iz paketa Momentum i time štede i do 19.575 kuna. U akcijskoj ponudi Hyundai nudi i20 za 65.000 kuna, i30 za 75.000 kuna, a i30 karavan za 80.000 kuna, ali ova se ponuda odnosi na rasprodaju rabljenih modela godišta 2012. 

U Seatu se uz kupnju bilo kojeg modela s “lagera” na poklon dobivaju 4 zimske gume s čeličnim naplatcima. Ušteda je od 3000 pa do 13.900 kuna. Citroën je svoju Medveščak liniju proširio za bogato opremljeni Nemo Multispace koji nude po cijeni od 79.900 kn. S druge strane, C4 Medveščak stoji 106.900 kuna, a C4 Aircross Medveščak 179.000 kuna.  

Idi na 24sata

Komentari 19

  • ToniPetrović 18.10.2012.

    A di je wv oni često imaju akciju prodaju aute po punoj cijeni ali vam zato poklone tepihe sa svojim logom.Vi krenete doma i kažete sami sebi e jesu dobri ovi iz wv kad mi ovo pokloniše a nisu trebali ja sam i to htio platiti.

  • DanijelSrpak 17.10.2012.

    ok ja bi radije da kupim gume a auto dobijem , valjda bi nabavio lovu za to kao i 90% hrvata

  • davorek1 16.10.2012.

    Ovakvi auti bi trebali biti još malo povoljniji...zašto? Gledajte logiku...auti su rent-a-car. Dakle, prije ljeta je rent-a-car kuća kupila stotinjak automobila (dobili su ih značajno ispod prodajne cijene jer se radi o floti) i to financirana putem leasinga. Hyundai im je potpisao buy-back (ostatak vrijednosti) i obvezao se otkupiti ih za 6 mjeseci. Rent-a-car je platio registraciju (uglavnom registrirani u Daruvaru jer je tamo najjeftinija rega), rentao ih i zaradio preko ljeta na njima. Sad kad ih je morao vratiti, rent-a-car ih je odjavio, uzeo povrat obaveznog i kasko osiguranja te cestarine - opet im se vratio dio početnog uloženog kapitala, otplatili su 6 rata leasingu kojima se smanjio dug (glavnica). Leasing vozila prodaje potpisniku buy-back-a po unaprijed dogovorenoj (niskoj cijeni). Hyundai ta vozila dila dalje, po nešto nižoj cijeni nego što je potpuno novi auto. U tu nižu cijenu je uračunao svoju zaradu koju nije ostvario prodajući flotu u početku rent-a-caru. Bilo kako bilo, kupac će biti oženjen, na ovaj ili onaj naćin, ili u startu ako kupuje potpuno novi auto, ili sad kad kupuje malo rabljeni, koji opet mora registrirati, i za koji će biti drugi vlasnik....a da ne spominjem kakva je tortura tih vozila bila...rent-a-car, ko zna koliko vozača se izmjenilo u autu, ko ga je ganjao, nitko ga nije šparao...gonjali su ih od plaže do plaže, od tuluma do tuluma, od Novalje do Zrća...Takvi auti su u Njemačkoj npr. barem 30% ispod cijene novih i prosječni njemac ih ne želi niti pogledati jer se mora navesti da je auto bio AUTOFEMITRUCKLAUFWERT i njemac zna sve ovo što sam ja naveo maloprije, od torture vozila dok je novo i u fazi razrade...zna da će kasnije imati puno problema s njim i kvarova...a da ne duljim, CARPE DIEM!

Komentiraj...
Vidi sve komentare