To je to što me zanima!

Brill: Mobiteli su stalno uz nas, tako bi i vaši oglasi morali biti

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Na konferenciji o mobilnom oglašavanju predavači su govorili o inovacijama i trendovima te kampanjama koje na pametan način koriste mobilne uređaje
Vidi originalni članak

Britanac Mark Brill upozorio je brendove kako se čak 80 posto aplikacija vezanih uz brendove skine manje od 1000 puta, ali i da samo 0,5 posto fanova priča o nekom brendu na Facebooku. Na MAD konferenciji o mobilnom oglašavanju u Zagrebu u četvrtak je govorio o mobilnim inovacijama i o tome koje tvrtke i proizvodi na dobar način koriste tehnologije koje se pojavljuju. 

Za one koji još nisu ni sigurni treba li ulagati u mobilno oglašavanje napravio je i test u dvorani kako bi uživo vidjeli koliko ljudi spava s mobitelom kraj kreveta, koristi ga kao alarm te im je on prva i zadnja stvar koju vide u danu.

Uz statistike o rastu broja mobilnih korisnika u svijetu, spomenuo je i razne aplikacije, poput Snapchata i WhatsAppa, koje ostvaruju i veći promet od Facebooka te naglasio kako korisnici u njima otvaraju vlastite kanale komunikacije. 

Kao dio budućih strategija raznih brendova, ključnima je istaknuo kolaboraciju, otvorene podatke (API) i P2P umrežavanje. 

Naglasio je da tvrtke ne bi trebale raditi vlastite aplikacije već bi se trebale fokusirati na to da vlastite podatke ponude kao API i omoguće raznim startupima da na temelju njih rade stvari kojih se oni ne bi ni sjetili. 

Govoreći o budućim trendovima, Brill je rekao kako će uskoro virtualni asistenti u našim uređajima biti toliko inteligentni da će nam stvarno olakšavati živote. Uz novitete poput haptičke tehnologije, koji tek stižu, istaknuo je i da će mobilni uređaji biti u središtu naših života, ali potpuno presonalizirani za svakog od nas.

Tako je poručio tvrtkama da u izradi kampanja treba misliti manje o samom uređaju, a više o kontekstu u kojem ih se koristi. 

Spomenuo je primjere poput Hello kocke dizajnerskog dua Hellicar & Lewis. Oni su napravili kocku koja reagira na pokrete i zvukove u galeriji Tate, ali i na poruke s Twittera.

Ne završava sve na ekranu

O kontekstualnom oglašavanju je govorio i David Skerret, koji je tvrtkama poručio da moraju razmišljati dalje od veličine ekrana koji imaju korisnici, već da trebaju uzeti u obzir i dodir, senzore, interese korisnika, vremenske prilike, sam uređaj, ali i oglašavanje temeljeno na geolokaciji. Tako je spomenuo i niz primjera, poput Nikea koji je imao animirani oglas nekoliko sekundi nakon gola na SP-u, koji je potaknuo ljude na dodatnu aktivnost. Netflix je primjerice boje u posterima za svoje filmove i serije povezivao s ponašanjem korisnika. 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare