To je to što me zanima!

Bugatti Rimac kreće s radom

Iz Rimca ističu kako je ovo sljedeći veliki korak u kratkoj, ali burnoj desetogodišnjoj povijesti tvrtke osnovane u garaži...
Vidi originalni članak

Iz Rimac Automobila upravo su objavili kako od danas službeno udružuju snage s Bugatti Automobilima pod nedavno najavljenom tvrtkom Bugatti Rimac d.o.o. Osnivanje ove nove tvrtke, koja ujedinjuje obje marke, podupire proizvođač sportskih automobila Porsche AG i jedan od najvećih proizvođača automobila na svijetu te dosadašnji vlasnik Bugattija, Volkswagen AG.

Iz Rimca ističu kako je ovo sljedeći veliki korak u kratkoj, ali burnoj desetogodišnjoj povijesti tvrtke osnovane u garaži. Rimac Grupa postaje najveći dioničar Bugatti Rimac s 55 posto udjela, a osnivač kompanije Mate Rimac zadržat će svoj udio u Rimac Grupi na 35 posto. Porsche ima udio od 22 posto, Hyundai Motor Group 11 posto, a ostali ulagači 32 posto.

Sjedište je i dalje u Svetoj Nedelji

Razvoj i proizvodnja baterijskih sustava, pogonskih sklopova i ostalih komponenti za električna vozila visokih performansi po kojima je Rimac poznat i kojemu vjeruju mnogi proizvođači automobila bit će odvojen u novu cjelinu imena Rimac Technology, koja će biti u potpunom vlasništvu Rimac Grupe.

Porsche će imati ulogu strateškog partnera te imenuje dva člana nadzornog odbora: Olivera Blumea, Predsjednika Porsche AG-a i Lutza Meschkea, Zamjenika Predsjednika i Financijskog Direktora Porsche AG-a. Mate Rimac postat će novi izvršni direktor Rimac Grupe, a vodit će i Bugatti Rimac i novu diviziju, Rimac Technology.

Globalno sjedište kompanije ostat će u dosadašnjem sjedištu Rimac Automobila u Svetoj Nedelji, no s vremenom će prijeći u nedavno najavljeni Rimac Campus, vrijedan više od 200 milijuna eura, na 200.000 metara kvadratnih, koji je u izgradnji. Tamo će biti i sjedište Rimac Technologyja.

Budući da je gradnja započela, zajedničko istraživanje i razvoj budućih hiperautomobila Rimac Automobili i Bugatti u konačnici će se odvijati u Rimac Campusu, pišu iz kompanije. Kampus bi trebao biti otvoren 2023. godine. Bugatti Rimac u sklopu nove kompanije počinje poslovati s 435 zaposlenika, od kojih će 300 imati sjedište u Svetoj Nedelji, a 135 u Molsheimu u Francuskoj. Osim toga, 180 ljudi na lokaciji Bugatti Engineeringa u Wolfsburgu podržat će novu tvrtku, od kojih će dio biti integriran u Bugatti Rimac ured u Njemačkoj. Rimac Technology će imati preko 900 zaposlenika. Rimac Grupa time će se sastojati od preko 1.300 zaposlenika na različitim lokacijama.

Novi upravni odbor Bugatti Rimac kompanije imenuje Christophea Piochona za glavnog direktora za operacije (COO). Piochon je ranije obnašao dužnost generalnog direktora u Bugattiju i jamči nastavak operacija u tvornici u Molsheimu. Larissa Fleischer postaje financijska direktora (CFO). Fleischer je prethodno radila kao voditeljica kontrolinga u Porscheu u područjima digitalizacije i razvoja novih poslovnih modela. Emilio Scervo imenovan je glavnim tehnološkim direktorom (CTO), a prethodno je obnašao istu poziciju u Rimac Automobilima, gdje se pridružio nakon bogate karijere kao tehnički direktor u Aston Martinu, McLarenu, Mercedes AMG-u i Ferrariju.

Bugatti i Rimac nastavljaju kao zasebni brendovi

Rimac Automobili i Bugatti nastavit će raditi kao zasebni brendovi i proizvođači, zadržavajući svoje proizvodne pogone u Zagrebu i Molsheimu, kao i distribucijske kanale. Rimac Technology će nastaviti s inovacijama, razvijajući sustave i tehnologije vozila za mnoge globalne proizvođače automobila, s primjenom tehnologije i u budućim modelima Bugatti i Rimac, ističu iz kompanije.

“Čast mi je što ću voditi ovu novu kompaniju koja ujedinjuje snage dva brenda i započeti ono što će bez sumnje biti uspješno, revolucionarno i uzbudljivo novo poglavlje za sve uključene. Jako sam znatiželjan vidjeti utjecaj koji će Bugatti Rimac imati na industriju, i radujem se razvoju inovativnih novih hiperautomobila i tehnologija”, izjavio je Mate Rimac.

“Teško je naći bolju kombinaciju od Rimca i Bugattija. Ono što svaka strana donosi na stol u smislu tehničke stručnosti, znanja i povijesti razvoja automobila čini savršen recept. Agilnost i inovativnost Rimac Automobila savršena su nadopuna Bugattijevoj povijesti u dizajnu i proizvodnji hiperautomobila koje postavljaju nove standarde. Već smo krenuli razvijati nove modele koje jedva čekamo predstaviti javnosti, u pravo vrijeme”, zaključuje Rimac.

Idi na 24sata

Komentari 16

  • pišemistinu 03.11.2021.

    Ettore se okreće u grobu kako je završio njegov Bugatti!

  • global 02.11.2021.

    Bugattijevo prokletstvo

  • Rafo 02.11.2021.

    Zanimljivo da su na članku o Infobipu sve pozitivni komentari i čestike, a ovdje gotovo svi negativni komentari i pljuvanje.

Komentiraj...
Vidi sve komentare