To je to što me zanima!

Citroën C5 na testu: Luksuzni veteran najpovoljnija je kupnja

Za 235.400 kuna, što je tek malo više od iznosa koji morate platiti za osnovne modele konkurenata, C5 nudi luksuznu opremu, hidraulički ovjes, automatik i 180 KS
Vidi originalni članak

Želite li veliku limuzinu i najvažniji kriteriji pri kupnji su vam cijena i udobnost, ne morate previše zamišljati. C5 je idealan odabir.

Za cijenu koja je otprilike na razini osnovnog Passata i Mazde 6 sa 150 KS snažnim motorom, C5 nudi 180 KS, automatski mjenjač, hidraulični ovjes i vrlo bogatu serijsku opremu. Upravo zbog jedinstvenog ovjesa C5 je jedan od najudobnijih automobila ove klase. Ovisno o brzini i stanju ceste ovjes se sam podiže i spušta, dok je ručno također moguće birati nekoliko visina vožnje (povišeni za loše ceste do 40 km/h i čak 15 cm viši za penjanje na više rubnike) kao i sportski način rada ovjesa. Doduše, i kad je on uključen ovjes C5 je daleko od pravog sportskog ugođaja vožnje, i tu je gotovo sve podređeno udobnosti.

Osim ovjesa pravi dragulj ovog C5 je motor. Snažni dizelaš izuzetno je komforan i tih, no istodobno omogućava gotovo sportske performanse, a potrošnja se tijekom testa kretala ispod 6 l/100 km. Fantastično za toliko snažan auto. Mjenjač radi sasvim solidno, dovoljno uglađeno i brzo, a jedinu veću primjedbu upućujemo na račun upravljača. Osim što je previše neizravan i mlitav, smeta i njegova izvedba. Naime, središnji dio je fiksan, a okreće se samo obruč. Nepotrebno komplicirano i zbunjujuće rješenje, od kojeg je Citroën odustao na novim modelima.

Prostranost kabine i prtljažnika (439 litara) su solidni, a ništa se ne može prigovoriti niti kvaliteti materijala kao ni završnoj obradi. No najviše veseli cijena.

TVORNIČKI PODACI
masa: 1620 kg
dimenzije: 478x186x145cm
obujam: 1997 ccm
snaga: 133 kW/180 KS
ubrzanje (0-100km/h): 8,7 s
najveća brzina: 222 km/h
potrošnja: 4,4 l /100 km
cijena: 235.400 kn (testni model) 224.500 kn (bez doplata)

Citroën C5 2.0 BlueHDi 180 Business oprema: navigacija, alunaplaci 17”, zaslon 7” osjetljiv na dodir...

Idi na 24sata

Komentari 34

  • dobravila 29.08.2016.

    Usporedba sa drugima te klase nije korektna. Autor se ne pita zašto je tolika razlika u cijeni ? Puno opreme i nakrcano svega i svacega, veliko auto, a loši materijali, loša izvedba, cijena mu pada vrtoglavo..., za godinu dana sve škripi i stalno odlaze sitnice. Ovo je vjerojatno sponzorirani epp prilog ali loše koncipiran.

  • malitechnicar 29.08.2016.

    Meni lijep al sam malo subjektivan jer su mi nekoliko zadnjih samo francuzi...Inače preskup, ko i svi uostalom...

  • vinko_matic 29.08.2016.

    Passat osme generacije s DSG mjenjačem je izvedba 1,6 TDI DSG Trendline, prodaje se po cijeni od 205.918 kn.

Komentiraj...
Vidi sve komentare