To je to što me zanima!

Civic oduševljava pojavom koja vrišti, cijenom i praktičnošću

Civic je u novoj generaciji žrtvovao mnogo praktičnosti, no zato je dobio bolje motore, vozna svojstva, brdo novih tehnologija, koje dobro rade, te konkurentnu cijenu
Vidi originalni članak

Novi Civic je jednostavno magnet za poglede. Tako agresivan i napadan dizajn ne nudi niti jedan kompaktni konkurent. Tražite li diskretno prijevozno sredstvo, potražite nešto drugo.

No tražite li auto koji se fantastično vozi i pored toga pruža zavidnu razinu udobnosti, te izuzetno prostranu unutrašnjost uz rekordno velik prtljažnik, na pravoj ste adresi. Kod novog Civica žalimo jedino za genijalnim “čarobnim sjedalima” straga, kojih kod nove generacije nema. No upravo zbog toga spremnik goriva vraćen je natrag (prije je bio ispod prednjih sjedala) što je rezultiralo mnogo boljom, nižom pozicijom sjedenja, mnogo nižim težištem auta i još boljim voznim osobinama.

A uživanje u vožnji potencira i fantastičan novi turbo motor od 1,5 litara s čak 182 KS, pa je jasno da Civic i juri onako kako izgleda. Čak i CVT mjenjač bez brzina iznenađujuće dobro radi, no za maksimalni užitak radije bismo odabrali ručni. CVT ima i velik učinak na maksimalnu brzinu, koja s obzirom na snagu iznosi skromnih 200 km/h. Za usporedbu, model s ručnim mjenjačem juri čak 20 km/h brže. No ako vam je komforna strana važnija od sportske, CVT mjenjač je sasvim dobro rješenje. Civic je izuzetno brz u zavojima, dobrog zvuka, voli i visoke okretaje, no kad se vozite opušteno, pokazuje i svoju praktičnu stranu. Relativno je štedljiv, s potrošnjom na testu od 7,9 l/100 km, vrlo je udoban i tih pri visokim brzinama i izuzetno prostran s prtljažnikom od 420 litara, što je rekord klase.

Oduševljava i oprema. Auto serijski ima adaptivni tempomat koji sam održava razmak, također sam drži svoj vozni trak, tako da na autocesti po potrebi praktično vozi potpuno samostalno. Ovi sustavi koji su potpuna novost u Civicu rade savršeno. Tu su i automatska prednja LED svjetla, napredna multimedija s navigacijom te mnogo luksuznih dodataka. Sve to dio je serijske opreme već u osrednjem paketu opreme, i to po cijeni koja je osjetno ispod prosjeka klase. Neki konkurenti bi za ovako opremljen i motoriziran automobil tražili i 100.000 kuna više.    

TVORNIČKI PODACI:

masa: 1304 kg
dimenzije: 452x180x143 cm
obujam: 1498 ccm
snaga: 134 kW/182 KS
ubrzanje (0-100km/h): 8,2 s
najveća brzina: 200 km/h
potrošnja: 6,1 l /100 km
cijena: 200.350 kn (testni model) 200.350 kn (bez doplata)

Testirana Honda Civic 1.5T sport CVT u opremi ima navigaciju 7”, LED svjetla, dvozonsku klimu, kameru, grijana sjedala, adaptivni tempomat, 17” alunaplatke...

 

Idi na 24sata

Komentari 81

  • ab2409 11.07.2017.

    50% interiora kopirano od golfa :)))))))))

  • pjetro69 11.07.2017.

    Lolcina cvt mjenjac pa nije skuter

  • alcapone123 10.07.2017.

    bar se neće zapaliti kao neko njemačko smeće,eto jučer gorio novi bmw,kao bukovina je gorio...

Komentiraj...
Vidi sve komentare