To je to što me zanima!

CLA je nastao od A-klase, a oduševio kao da je S-klasa...

Nova generacija CLA spada među modele Mercedesa koji najmanje koštaju. Pa ipak, i kao takav ovaj atraktivni i napredni “kupe” obara s nogu svojim izgledom i tehnologijama
Vidi originalni članak

Već i “obična” A-klasa oduševila je dizajnom te naprednom unutrašnjosti koja odlično izgleda i pruža čak i usluge “umjetne inteligencije”. CLA ima sve to uz još dinamičniji i elegantniji izgled te bolje vozne osobine.

Automobil je nastao na ideji CLS-a (kupe izgled i praktičnost četvera vrata), vrlo se dobro prodavao u prvoj generaciji, a i druga bi trebala nastaviti tamo gdje je ova stala.


Za novi CLA teško bi rekli da je nastao na osnovi nekog kompaktnog auta. Pogledate li njegove dimenzije, masu, motorizaciju jasno vam je da se radi o prilično ozbiljnom autu. Dugačak je poput modela srednje klase, širok, agresivan i upadljiv. A sa 150 KS i prilično brz. Ubrzanje do 100 km/h za 8,3 sekunde dobar je sportski rezultat i ovaj dizelski motor CLA pristaje mnogo bolje od osnovnog koji je sa 116 KS ipak pomalo neprimjeren ovako upečatljivom automobilu.


U vožnji CLA oduševljava. Auto je na testu trošio malo 6,2 l/100 km, a zvučna izolacija kabine na tako je visokoj razini da pomislite da vozite neku luksuznu limuzinu visoke klase. Iako je ovjes ugođen prilično sportski udobnost je na prilično visokoj razini. Dobar ovjes i širok trag kotača dobar su “saveznik za borbu” s ležećim policajcima.


Mercedes CLA nije loš niti po pogledu prostranosti. Straga, bez obzira na kosi kupeovski oblik krova bez problema udobno stanu odrasle osobe visoke 180 cm, prtljažnik ima obujam od 460 litara, sasvim dovoljno i za poslovne i za obiteljske potrebe.
CLA možda je jedan od “najjeftinijih” modela u cjeniku Mercedes-Benza, no kad ga vidite ili sjednete u njega shvatite da tu nema nikakvog govora o “jeftinom”. 

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1545 kg
dimenzije: 469x183x144 cm
obujam: 1950 ccm
snaga: 110 kW/150 KS  
0-100 km/h: 8,3 s
najveća brzina: 226 km/h
potrošnja: 4,1 l/100 km
cijena: 377.505 kn (testni model), 227.745 kn (osnovni model)

Testirani Mercedes CLA 200 d u opremi ima dodirni zaslon 10,25”, HDD navigaciju, električni panoramski pomični krov, digitalne instrumente, LED svjetla, ambijentalno osvjetljenje, AMG Line paket, AMG alunaplatke 19”...

Idi na 24sata

Komentari 52

  • mican 31.10.2019.

    Kao prvo, nije mi jasno zašto auto mora biti "agresivan". Što je u tome posebno, nije li dovoljno da bude lijep? Kao drugo, nisu mi jasni izrazi kao "ima sportski, a istvremeno udoban ovjes". Kakve to ima veze jedno s drugim? Kako sportski ovjes može biti udoban? Kao treće, A i B klasa su kičasti unitra, dizajn unutrašnjosti vrata ekscentričan kao iz Citroena, pokvaren dodatno klavir lakom koji bez prašine može izdržati točno toliko koliko krpi treba da se makne s njega. Kao četvrto, zašto se i ono malo bež ili sive boje koja se može dobiti uz doplatu na dijelovima sjedala i vrata mora kupiti s crnim stropom? Bi li ubilo nekoga da se napravi auto koji ima normalan bijeli strop i dašak svježine u unutrašnjosti u nekoj boji koja nije crna?

  • Philipp Plein 28.10.2019.

    Onaj koga je “strah” Renaultovog motora, taj neka si kupi CLA 45 AMG. Al’ jbg., nema se za to para dolje u ‘rvackoj.

  • 27.10.2019.

    Voze ga oni koji imaju novac za odrzavanje i Mercedes, a decko decko Renaultov motor je jedino do Cla 200, od modela 200 su Mercedesovi motori, tako da Mercedes je Mercedes sve ostalo auti.

Komentiraj...
Vidi sve komentare