To je to što me zanima!

Dacia Duster na testu: Odlična je i sa benzincem 'ispod haube'

Druga generacija Dustera poboljšana je u svim segmentima, a dobro se snalazi i s Nissanovim benzincem ispod haube
Vidi originalni članak

Otkad je plasiran na tržište, ovaj kompaktni SUV iz C-segmenta prodan je u 1,1 milijun primjeraka i tako postao treći najprodavaniji SUV u Europi.

Dacijin bestseler stoga je u drugoj generaciji zaslužio poboljšanja u svim područjima. Iako je zadržana ista platforma, ovo je novi automobil. Novi dizajn eksterijera i interijera daju Dusteru moderniji i moćniji izgled, a bogatija oprema i bolja zvučna izolacija podižu razinu komfora vožnje.

Interijer je ugodniji i ergonomičniji nego prije, unatoč tvrdim plastičnim površinama, a prostor u kabini je komotniji i prostraniji. Krajem 2016. u Duster se počeo ugrađivati 1,6-litreni atmosferski benzinac, koji dolazi iz Nissana, ali u usporedbi s Renaultovim motorom ovaj je dobio dva bregasta vratila i efikasnije ubrizgavanje goriva te veću snagu i moment. Također ima veću maksimalnu brzinu, nižu emisiju CO2 i manju potrošnju. U ovom slučaju oplemenjen je sustavom start/stop.

Na testu imamo kombinaciju osnovnog benzinskog motora 1,6 SCe i najbolje opreme Prestige. Benzinac snage 115 KS uglađen je i tih, a u kombinaciji s ručnim mjenjačem u gradskoj se vožnji pokazao sasvim solidnim, no prilikom vožnje autocestom pokazuje znakove tromosti i sporo nabire brzinu te djeluje slabijim nego što jest. Oštećene prometnice i neasfaltirane podloge gotovo su neprimjetne iz perspektive vozača. Duster ima dobro odmjeren ovjes i solidne terenske značajke, kao i prethodnik, a visina od tla od 21 centimetar omogućuje i avanturističke vožnje po prirodi. 

Interijer
Dizajn i praktičnost prekidača automatskog klima-uređaja su na nivou, a tu je i multimedijski uređaj dijagonale sedam inča.

Moderno i moćno
Novi dizajn podario je moderniji i robusniji izgled, a estetika je dodatno naglašena novim svjetlosnim sklopom sprijeda i straga. posebno je upečatljiv stražnji.

Tvornički podaci
masa: 1240 kg
dimenzije: 434x180x169 cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 84 kW/115 KS  
0-100 km/h: 12 s
najveća brzina: 172 km/h
potrošnja: 9,5 l/100 km
cijena: 124.150 kn (testni model)   99.900 kn (osnovni model)

Testirana Dacia Duster Prestige 1,6 SCE u opremi ima: alunaplatke 17”, automatski klima-uređaj, parkirnu kameru i stražnje parkirne senzore, multimediju s navigacijom i dodirnim zaslonom 0D 7”, tempomat, putno računalo, sustav start/stop, usb, Bluetooth, karticu ‘slobodne ruke’, metalik boju...

Idi na 24sata

Komentari 51

  • ZENGE 30.11.2018.

    Suzuki Vitara 1.0 112 KS 4x4 PREMIUM razina opreme oko 140t kn, puno bolji izbor od Dustera.

  • 29.11.2018.

    dobar auto

  • duster 29.11.2018.

    Procita ovdje svakakvi gluposti. Ja sam vlasnik Duster Prestige 1.2 Tce 125 PS auto vuce odlicno i potrosnja je oko 7 l NORMALNE voznje. Takoder imam daciju staru 10 godina i nema traga hrdi. Dacia se dosta poboljsala. Danas se dosta automobila proizvodi sa blatobranima od plastike itd... A neko spominje da je lim na dusteru kao od papira. Pogledajte naprimjer po Njemackoj svako 3-ece auto je nova Dacija, ovi koji plju Daciu kupuju auta koja su presla 200 000 + km, al bitno je da je VW, audi, opel, mercede nema veze sto je star 15-20 godina. Novo je novo....

Komentiraj...
Vidi sve komentare