To je to što me zanima!

Dacia na testu: I najluksuzniji Sandero još je vrlo povoljan

S Black & White opremom i najsnažnijim benzinskim motorom Sandero ostaje vjeran svojim glavnim vrijednostima
Vidi originalni članak

Dacia Sandero je prije svega svrsishodan, skroman automobil kod kojeg je u prvom planu niska cijena. U top izvedbi Black & White i sa Stepway karoserijskim detaljima, Sandero postaje dobro opremljen i poprilično atraktivan automobil. Dobro izgleda, dobro je opremljen, no osnovne vrijednosti Dacije i dalje su tu, prije svega cijena za koju kod mnogih konkurenata možete dobiti samo skromnu osnovnu izvedbu gradskog automobila.

Sandero briljira i u pogledu komfora ovjesa koji je nerijetko dobar za gradsku klasu. S 407 centimetara je jedan od najdužih u klasi, pa je logično da u unutrašnjost, posebice na stražnju klupu, stane osjetno više nego što smo navikli za ovu klasu.

Benzinski turbomotor je s 90 KS dovoljno snažan, a pritom je vrlo uglađen i tih. Vozna svojstva su prvenstveno prilagođena komforu, a jedino što izrazito smeta je slabija kvaliteta materijala. 

Dobra oprema
Posebne presvlake sjedala dio su Black & white paketa koji od unutrašnje opreme donosi i multimedijski sustav te automatsku klimu.

Šminkerski detalji
Uz posebne dvobojne naplatke od 16”, auto ima i crne sjajne retrovizore te ručice vrata.

Na tragu crossovera
U Stepway izvedbi Sandero ima karoserijske detalje zbog kojih pomalo podsjeća na pravi SUV crossover automobil

TVORNIČKI PODACI
masa: 1040 kg
dimenzije: 407x173x152 cm
obujam: 898 ccm
snaga: 66 kW/90 KS  
0-100 km/h: 11,1 s
najveća brzina: 168 km/h
potrošnja: 5,1 l/100 km
cijena: 96.500 kn (testni model)   69.900 kn (osnovni model)

Testirana Dacia Sandero Stepway Black & White u opremi ima alunaplatke 16”, navigacijski sustav, 7” dodirni zaslon, automatski klima-uređaj, tempomat, stražnje parkirne senzore, presvlake Black & White...

Idi na 24sata

Komentari 32

  • josip920 10.07.2018.

    Dacia super vozila ,

  • 08.06.2018.

    Kao da škoda fabia vrijedi puno više, nekad je škoda bila dacia danas je škoda postala vw a vw cjenom audi. digli su cjene u nebesa a realno vrijede svi bar 30% manje Novi.

  • krao_sam_1 08.06.2018.

    Problem je što u opljackanoj našoj,ako nije golf,nije ni auto. Bih mentalitet je zavladao punim plućima. Inače,baš je komad lima,ova Dacia.

Komentiraj...
Vidi sve komentare