To je to što me zanima!

Digitalan i zabavan: Audi Q3 u novom ruhu nastavlja ofenzivu

I kod novog SUV-a vidljiv je odmak od klasičnog Audijeva dizajna. Auto izgleda razigranije, a takav je i u vožnji. No i na praktične stvari se nije zaboravilo
Vidi originalni članak

Audi je u velikoj SUV ofenzivi. Nakon novog Q8 i električnog e-trona ovih dana stigao je i treći SUV novitet ove godine. 

Riječ je o drugoj generaciji kompaktnog SUV-a Q3, automobila koji je s 1,1 milijun prodanih primjeraka do sada bio pravi bestseler. Već na prvi pogled jasno je da je novi Q3 veliki napredak u odnosu na stari model. Dizajn je osjetno razigraniji, ali i oštriji te na automobilu prepoznajemo dizajnerske elemente s Q2, ali i velikog Q8. Automobil je i osjetno narastao u odnosu na prošlu generaciju. Čak 10 centimetara duža (sad 449 centimetara) i oko 2 centimetra šira karoserija jamče mnogo više mjesta u unutrašnjosti. Dizajn u unutrašnjosti je također razigraniji, a Q3 se želi nametnuti kao “digitalni lider u klasi”. Klasičnih analognih instrumenata više nema, sve je digitalno, vrlo dobro izgleda i nudi obilje funkcija. 

Za sada se nude četiri motora. Osnovni benzinski 1,5-litreni ima 150 KS, a tu su i dva 2-litrena benzinca sa 190 i 230 KS. Dvolitreni dizel ima 150 KS, a nešto kasnije dolazi i snažniji dizel sa 190 KS. Najsnažniji benzinski model do 100 km/h stiže za sportskih 6,3 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 233 km/h. U ponudi je i pogon na sve kotače, koji je kod top modela serijski. Osim ručnog mjenjača sa šest brzina, tu je automatik s dvostrukom spojkom i sedam brzina. Kupci mogu odabrati i ovjes s adaptivnim amortizerima. 

U vožnji se Q3 pokazao vrlo dinamičnim, a ako vam nije stalo do jurnjave, oduševljavaju izuzetno dobra izolacija kabine i tihi benzinski motori. Ako je auto opremljen adaptivnim amortizerima, moguće je i birati između nekoliko načina vožnje. Novi Q3 u Hrvatsku dolazi najesen - točan datum premijere se još ne zna, kao ni cijena. 

Digitalizirana unutrašnjost

Analognih instrumenata nema u ponudi. Osnovni model opremljen je digitalnim instrumentima od 10,25”, a uz nadoplatu moguće je dobiti i impresivne 12,3” instrumente s hrpom funkcija. Tu je i veliki središnji zaslon osjetljiv  na dodir kojim se upravlja infotainment sustavom. U ponudi su i razigrane kombinacije boja u unutrašnjosti, primjerice ovakvi umetci od brušene kože, no većina kupaca će bez sumnje birati sivo-crne kombinacije. 

Infotainment sustav

MMI sustav je sličan onima u novim A8, A7, A6 i Q8, no ovdje se ne sastoji od dva zaslona, nego samo jednoga. Zbog toga klima-uređaj, za razliku od spomenutih modela, ima klasične komande. Infotainment je vrlo bogat funkcijama. Automobil se tako može opremiti i sustavom kamera od 360 stupnjeva, Matrix LED svjetlima, a tu je i simpatičan sustav ambijentalnog osvjetljenja s čak 30 boja koje je moguće mijenjati.

Prostran i vrlo praktičan

Zbog osjetnog rasta Q3 u dužinu i širinu, unutrašnjost je mnogo prostranija. To se posebice vidi na stražnjoj klupi. Ona je klizna (serijska oprema) te zbog toga prtljažnik može primiti od 530 do čak 675 litara što je vrhunski rezultat s obzirom na dimenzije auta. Naravno, pomicanjem stražnje klupe se povećava ili smanjuje prostor za noge. Tako se na nju bez problema mogu smjestiti i iznimno visoke osobe.

Idi na 24sata

Komentari 19

  • quadrolg 11.10.2018.

    Vjerujem da je dobar i kvalitetan auto,ali majke ti pa svi su na istu foru,koda imaju jedan kalup i po tom ih delaju .

  • marko209 10.10.2018.

    Za soccer moms savrsen. Dakle, zene koje zele bit kao u nekom modernom izdanju kad odvezu djecu u skolu i pokupe frendicu na kavu u svom novom SUVU, dok ovi zavrse skolu treninge i instrukcije kad padaju matematiku. I onda opet navecer dok se do Arene odvezu iako samo do Interspara da to svijetli unutra barem 3 ekrana.

  • peteh 10.10.2018.

    Stari je bar bio jedinstvenog dizajna, sad je isti t-roc

Komentiraj...
Vidi sve komentare