To je to što me zanima!

Eclipse Cross na testu: Auto koji jednostavno iznenađuje

Novi Mitsubishi ističe se originalnim dizajnom i bit će uvijek prepoznatljiv na cesti. No poseban je i po drugim stvarima. Zbog najbogatijeg paketa opreme auto i izvana izgleda bolje
Vidi originalni članak

Testni model je top izvedba Eclipse Crossa i teško je naći nešto čemu bismo realno prigovorili. Možda samo preglednosti prema natrag. Sve ostalo vrlo nas je ugodno iznenadilo.

Eclipse Crossom Mitsubishi je napredovao više nego bilo kojim drugim automobilom u posljednjih dvadesetak godina. Za pogon je zadužen 1,5-litreni benzinski turbo koji ima četiri cilindra i razvija 163 poprilično živahne konjske snage. Potrošnja je manja od devet litara u gradu i manja od osam litara u kombiniranoj vožnji. Oduševljavaju i mala buka, uglađen rad motora te njegova elastičnost, dok je CVT mjenjač lošija strana auta.

To je na razini prosjeka kompaktne SUV klase.

Od opreme najviše oduševljava odličan audiosustav Rockford Fosgate. S obzirom na dimenzije automobila, ponuda prostora u unutrašnjosti je dobra, a prtljažnik ima 485 litara. Eclipse Cross svakako je ugodno iznenađenje i velik korak naprijed.

4x4 pogon
Pogon na sve kotače je stalan, a moguće je mijenjati između različitih načina rada. udaljenost od podloge iznosi solidnih 18 cm

Egonomija i dizajn
Ergonomija je vrhunska, no na dizajnu nekih detalja u Mitsubishiju su mogli poraditi

Tvornički podaci
masa: 1635 kg
dimenzije: 441x181x169 cm
obujam: 1499 ccm
snaga: 120 kW/163 KS  
0-100 km/h: 9,8 s
najveća brzina: 200 km/h
potrošnja: 7 l/100 km
cijena: 262.500 kn (testni model)   179.900 kn (osnovni dizel)

Testirani Mitsubishi Eclipse Cross Instyle CVT u opremi ima head up zaslon, automatsku dvozonsku klimu, audiosustav rockford fosgate, adaptivni tempomat, kožom obložena grijana sjedala, 18” naplatke...

Idi na 24sata

Komentari 10

  • 23.09.2018.

    ovaj seljački krom na bjelu boju, ne hvala ,u kvalitetu ne sumnjam jer sam vozio pajera 3.2 did 10 godina i bio je nepoderiv ali ne jeftin za održavat.

  • Schpricer 22.09.2018.

    Odvratno ružan i još 15.000 kn skuplji od Tucsona i 20.000 od Kadjara! Niti u ludilu.....

  • peteh 20.09.2018.

    Super izgleda, na zadnja svjetla se treba naviknuti, ali za klasu veći od svega za te novce

Komentiraj...
Vidi sve komentare