Politika Facebooka uvijek je bila da je besplatan i da će takav ostati. On to i je, osim ako nećete htjeti da više vaših prijatelja vidi što imate za reći. Društvena mreža je u SAD-u počela testirati novu opciju promoviranja vlastitih poruka prijateljima, baš kao što to čine i oglašivači. Uslugu su već testirali na Novom Zelandu gdje i isprobavaju značajan dio novih opcija te je uveli u 20 zemalja.
- Svakog dana vaši prijatelji vide vaše poruke, no ponekad netko i previdi poruku, osobito ako imaju velik broj prijatelja, a time i poruka. Promoviranim statusima, bili to garažna prodaja, slike vjenčanja ili neka druga bitna vijest, to će biti na višoj poziciji i vidljivije vašim prijateljima - navode u Facebooku.
Postove koje ste promovirali možete pratiti i vidjeti njihovu statistiku pregleda. Iz kompanije nisu izvijestili koliko će naplaćivati postove, već da razmišljaju o raznim cijenama. No američki mediji navode kako dio korisnika ima cijenu od 7 dolara za svaki status koji žele promovirati.