To je to što me zanima!

Francuska poslastica: Najjači i najopremljeniji 308 na testu

Novi BlueHDi motor je iznimno uglađen u radu, a istodobno može vrlo dobro povući. Pohvale zaslužuje i potrošnja koja je tijekom testa iznosila 5,7 litara na 100 km
Vidi originalni članak

Koliko 308 može biti zabavan i luksuzan uvjerili smo se na testu njegove top izvedbe s dizelskim motorom od 150 KS, automatskim mjenjačem i najbogatijim paketom opreme. Novi BlueHDi motor je iznimno uglađen u radu, a istodobno može vrlo dobro povući. Dokaz tome je sportskih 8,6 sekundi od 0 do 100 km/h. 

Pohvale zaslužuje i potrošnja koja je tijekom testa iznosila 5,7 l/100 km. Odlično za tako snažan automobil. Automatski mjenjač radi brzo i vrlo komforno. Jedna od najjačih strana 308 je komfor u vožnji. Ovjes je udoban, buka u unutrašnjosti minimalna, a osjećaj je općenito kao da se vozite u automobilu srednje klase. 

U skladu s tom klasom je, nažalost, i cijena, no visok iznos je u potpunosti opravdan snažnim motorom, automatikom i bogatom opremom.

Oprema bogata kao u klasi više

U seriji na testiranom automobilu su, između ostalog, Full LED Technology svjetla, sportska sjedala, prednji i stražnji parking senzori, multimedijski sustav s navigacijom  i mnogi drugi detalji. 

Jurica Galoić/Pixsell

Peugeot 308 2.0 BlueHDi EAT6 Allure

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1310 kg
dimenzije: 425x180x145cm
obujam: 1997 ccm
snaga: 110 kW/150 KS  
ubrzanje (0-100 km/h): 8,6 s
najveća brzina: 214 km/h
potrošnja: 4,1 l/100 km

CIJENA: 197.739 kn (testni model)   192.121 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Volkswagen Golf, Seat Leon, Opel Astra, Renault Megane

Jurica Galoić/Pixsell

Idi na 24sata

Komentari 67

  • ObjektivniPromatrac 07.12.2014.

    COCE1 zadrti si golfas. Da njemacka hrđa nije kvalitetna kao sto je, ne bi ni njemacki automobili bili tako kvalitetni. To ti je objektivno. Ja vozim 306 2.0 hdi po meni najljepsi peugeot svih vremena a mozda i opcenito automobil ali bio bih neobjektivan kada ne bih hto priznati da ima i ljepih njemackih automobila. Treba prvo moci priznati sebi da bi mogao i drugima. Ljep je ovaj 308 ali zamjerim unutrasnjosti jer je upravo kao kod golfa ili opela a i nema bocne lajsne koju izbacuju i ostali proizvodjaci a to je minus za dizajn automobila opcenito. Sto se tice kvalitete, poznato je da ne postoje servisi i rezervni dijelovi za njemacke automobile jer se oni ne kvare.

  • expendables 07.12.2014.

    sve pet al ta prednja svjetla mi nekako nestimaju..

  • Mercedes-Benz 06.12.2014.

    Iako nisam ljubitelj francuza auto mi se svidja, ali cijena nije realna. Za taj novac se da kupiti kvalitetan njemac koji ce se uvijek moci prodati za dobru lovu.

Komentiraj...
Vidi sve komentare