To je to što me zanima!

Francuski šik: Peugeot 208 ušminkan je do visokog sjaja

Izgleda poput vozila više klase, tako je i opremljen, a u vožnji je štedljiv i dinamičan zbog manje mase i dimenzija. 208 vraća se starim korijenima što pozdravljamo
Vidi originalni članak

Peugeotov bestseler dočekao je nasljednika, a on dolazi u velikom stilu. Naime, novi 208 uopće ne izgleda poput automobila gradske klase - njegov je dizajn profinjen i elegantan, a oprema izuzetno luksuzna. Ok, treba reći da je testni primjerak opremljen najbogatijim paketom opreme Allure, no već i osnovni 208 izgleda sjajno. Pojam “francuski šik” savršeno ga opisuje i ovo je automobil koji će se definitivno sviđati ženama, kupcima koje je 207 donekle izgubio. I unutrašnjost oduševljava dizajnom i luksuzom, no ne toliko praktičnošću. Prostora u visinu na prednjim sjedalima za natprosječno visoke nema baš previše, isto kao i na stražnjoj klupi.

Novi je 208 naime, 6 cm kraći od prethodnika što je, uz 110 kg manju masu, povećalo njegovu agilnost. Automobil je vrlo okretan, skreće bez zadrške, no usprkos vrlo tvrdom i glasnom ovjesu, vozača će najviše mučiti upravljač. Djelomično zbog umjetnog osjećaja i neizravnosti, no najviše zbog veličine - ima samo 35 centimetara u promjeru! Osim što isprva imate osjećaj da vozite automobil iz luna-parka, a ne onaj pravi, takav upravljač po nama smanjuje osjećaj i preciznost umjesto da ju povećava.

U Peugeotu su ga takvim učinili i zato da bi vozač lakše vidio instrument ploču koja se nalazi iznad upravljača. No i kada glava dodiruje veliki (noću osvijetljeni) panoramski krov, instrumenti su djelomice prekriveni. No, zato je motor za svaku pohvalu. Nečujan, uglađen i miran kao da uopće ne postoji. Pri kretanju se pali trenutno, vuče od najnižih okretaja i zapravo ga uopće nije potrebno tjerati u visoke. Naročito što će takvu vožnju nagraditi niskom potrošnjom koja ni u gradu ne prelazi 6 l/100 km.

Starter sudjeluje u kretanju

Peugeot i Citroën svoje automobile sa start/stop sustavom zovu mikrohibridnim zato što starter praktički pokreće automobil s mjesta dok istovremeno pali motor. Funkcionira besprijekorno.

Premali i previsok upravljač

“Revolucionarno” rješenje instrumente ploče “na kat” s izrazito malim upravljačem nije nam se svidjelo. Upravljač je jednostavno premali, a usprkos tome prekriva instrumente.

Peugeot 208 1.6 e-HDi Allure

masa: 1268 kg
dimenzije: 396x146x183cm
obujam:  1560 ccm
snaga:  85 kW/115 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  9,7 s
najveća brzina: 190 km/h
potrošnja:  3,8 l /100 km
cijena: 144.300 kn (testni model)   129.300 kn (bez doplata)

konkurencija: Citroën DS3, Renault Clio, VW Polo, Opel Corsa

PLUS: dizajn, osjećaj luksuza, oprema, elastičan i štedljiv motor, sjedala, okretnost, ležanje na cesti, uvjerljive kočnice, brz star/stop sustav

MINUS: neuglađen i neprecizan mjenjač, premali upravljač, tvrd i glasan ovjes, nepreglednost, prostranost, cijena

Idi na 24sata

Komentari 16

  • NenadZG 06.07.2012.

    Od cijelog teksta sam zapamtio mali volan koji djelomično prekriva instrumente. Nažalost to je zbilja točno! Ok, nikako mi se ne sviđa pločica pod haubom s natpisom Peugeot....

  • KristinaMlinar 04.07.2012.

    Pozdrav. Želim ti prestaviti simulaciju stvarnog života. U ovoj igri možeš biti sve što i u stvarnom svijetu. Možeš biti: vojnik, zapovijednik ili dozapovijednik vojske, političar, predjsednik stranke, Ministar Vanjskih Poslova, Ministar Obrazovanja, Ministar Obrane, možeš biti predsjednik Hrvatske, možeš biti poduzetnik i imati svoju firmu te prodavati proizvode na tržištu, možeš biti direktor dioničkog društva ili dioničar..Mogučosti su bezbrojne. Pridruži nam se: http://e-sim.org/lan.1065/

  • ZMIJA1 04.07.2012.

    malo su ga ušminkali, ali niš posebno

Komentiraj...
Vidi sve komentare