To je to što me zanima!

Giulia vas prvo očara izgledom, a zatim vas oduševi u vožnji

Tijekom testa pogledi su se lijepili za Alfu, manje pozornosti privukli bismo da smo goli trčali centrom grada. Ako je suditi po interesu, ovo će biti pravi bestseler.
Vidi originalni članak

Za crvenu Alfu Giuliju tijekom našeg testa jednostavno su se lijepili pogledi. Ostavili smo auto na parkingu shopping centra i promatrali prolaznike. Za samo pola sata autu je prišlo 24 znatiželjnika. Gotovo jedan na minutu. Ako je suditi po interesu, ovo će biti pravi bestseler.

Nitko ne zna izgled pogoditi kao Talijani, savršeno igraju na srce kupca, bude emocije. Giulia izgleda jednostavno vrhunski, uživo još impresivnije i bolje nego na fotografijama. No kod ovog automobila nije sve samo u izgledu, Giulia se vozi onako kako i izgleda - savršeno. Prelazak na stražnji pogon donosi više uzbuđenja, a svi sustavi vezani uz vožnju su besprijekorni. Na tržištu nema automobila u klasi koji ovako dobro i izravno reagira na upravljač, skretanje pri agresivnoj, ali i umjerenoj vožnji je “milina”. Ovjes je vrhunski, a nudi, osim sportskih karakteristika, i vrlo visoku razinu komfora, bez obzira na goleme naplatke i niskoprofilne gume.

Automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa je vrlo brz i komforan, a motor pršti od okretnog momenta i snage. Performanse su izrazito sportske, što drugo reći za oko sedam sekundi do 100 i maksimalnu brzinu od 230 km//h. Loše strane? Ruku na srce, ima i njih, a najviše zamjeramo nedostatak polugica za mijenjanje brzina iza upravljača koje bi se savršeno složile uz sportski karakter. Osim toga, motor je malo previše bučan, pogotovo kad je hladan. Alfi realno zamjeramo još samo tri sitna detalja. Ponuda prostora za noge straga je manja od očekivanog, no još dovoljna, prtljažnik previše plitak iako u njega stane dobrih 480 litara, a zaslon multimedije nešto lošije rezolucije. Za sve ostalo jednostavno skidamo kapu.

Alfa oduševljava i izgledom u unutrašnjosti, ergonomija je savršena, kvaliteta materijala impresivna, a izrada besprijekorna. Automobil u koji se ulazi s užitkom i ponosom te iz kojeg vam se baš ne izlazi. Nikada. No veliki iskorak Alfe prema naprijed, nažalost, prati i veliki cjenovni iskorak. S 342.964 kune, koliko stoji testirani model, Alfa se već dobro približila premium predstavnicima u srednjoj klasi. No sa svime što nudi uopće ne zaostaje za Audijem, BMW-om ili Mercedesom. Naprotiv.

TVORNIČKI PODACI

masa: 1445 kg
dimenzije: 464x186x144 cm
obujam: 2143 ccm
snaga: 132 kW/180 KS
ubrzanje (0-100km/h): 7,1 s
najveća brzina: 230 km/h
potrošnja: 4,2 l/100 km
cijena: 342.964 kn (testni model) 323.076 kn (bez doplata)

Testirana Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM Super u opremi ima biksenon svjetla, kameru za vožnju unatrag, navigaciju, prednje i stražnje parkirne senzore, alunaplatke 18”, dvozonsku klimu, tempomat, sjedala djelomično u koži...

Idi na 24sata

Komentari 205

  • mizidari 17.12.2016.

    Cista kopija BMW F30....koji za razliku od "super"Alfe vec 2013.ima F1 volan😎...i o ovjesu ali i drugim detaljima bi se dalo pricati u usporedbi s BMW-om...

  • Ljuti 02.12.2016.

    Alfa se žestoko precijenila, onaj tko ima 50.000 Eur pa na više će sigurno radije kupiti mercedes E kl. ili BMW 5( sa pravom i sam bih tako učinio!) nego li ovaj ušminkani prosječni italijanski auto koji se ne u kojem segmentu ne može mjeriti sa Mercedesom ili BMW-om.

  • Gladius 30.11.2016.

    malo vuce na bmw sa boka kad se gleda

Komentiraj...
Vidi sve komentare