To je to što me zanima!

Honda Jazz na testu: Najbolji i najskuplji gradski automobil

Bez sumnje, ovo je uvjerljivo najbolji gradski automobil na tržištu, no cijenom nadmašuje i većinu kompakata tako da će se rijetki na kraju odlučiti za njega
Vidi originalni članak

Jazz je toliko prostran, udoban i uglađen da se konkurenti iz gradske klase mogu sakriti.

Zbog inteligentne konstrukcije u unutrašnjosti ima mjesta kao u prostranom kompaktu, a i prtljažnik je s 354 litara na razini te klase. Stražnja sjedala, koja je moguće namještati i preklapati na nekoliko različitih načina, daleko su ispred svega drugog u klasi i nude nemjerljivo veću varijabilnost. U Jazzu, primjerice, ispred stražnje klupe možete prevesti dva bicikla da vam ostane čitav slobodan prtljažnik.

Motor je živahan i vrlo uglađen, a automatski varijabilni CVT mjenjač mnogo bolji od onoga na što smo navikli od ove vrste mjenjača.  Potrošnja nas je s 5,5 l/100 km u gradu oduševila. Isto kao i vozne karakteristike. Jazz može, naime, biti iznimno udoban, ali je u svakom trenutku sposoban i za agresivnu sportsku vožnju, gdje dominira zbog izuzetno dobrog upravljača i ovjesa. Jedini problem Jazza je visoka cijena. 

TVORNIČKI PODACI:

masa: 1109 kg
dimenzije: 400x169x155 cm
obujam: 1318 ccm
snaga: 75 kW/102 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 12,3 s
najveća brzina: 182 km/h
potrošnja: 4,9 l/100 km
cijena: 172.190 kn (testni model)   168.690 kn (bez doplata)

Testirana Honda Jazz 1.3 i-VTEC CVT Elegance u opremi ima automatsku klimu, zaslon 7”, alunaplatke 16”, parking kameru, prednje i stražnje parking senzore...

Idi na 24sata

Komentari 38

  • zmaajo 23.03.2017.

    Vito, sere mi se više od tebe i tvog renola, zaista mi se sere...

  • kažemja 22.03.2017.

    Honda je nekad bila pojam kvalitete i trajnosti. No nakon ove blamaže u Formuli 1 sa najgorim motorom na gridu prodaja im drasticno pada. Iako motori u cestovnim automobilima nemaju puno veze sa F1 motorom nitko se ne voli poistovjetiti sa gubitnicima.

  • briv 22.03.2017.

    Vito, ja vozim Renault Megane 1.9 dci iz 2003., 210000 km. Još uvijek održavam automobil u ovlaštenom servisu (Zak Karlovac), kvarova nemam, sve servise radim shodno uputama proizvođača, a za ljude imam samo riječi hvale... I što sad... oces me popljuvati zato što sam zadovoljan

Komentiraj...
Vidi sve komentare