To je to što me zanima!

Hrvatski izum: Šerif za tarife za vas izabire onu najpovoljniju

Jedinstveni: Hrvati su razvili alat za odabir najjeftinijeg paketa u šumi opcija koje nude operateri Vipnet, Tele2 i Hrvatski telekom. Jedan izračun se naplaćuje 15 kn
Vidi originalni članak

Čak 15 godina sam u telekomunikacijama, a i sam imam problem koju tarifu i kod kojeg operatera odabrati. One su namjerno napravljene tako da su neusporedive, zbunjuju potrošača i velika je vjerojatnost da ćete uzeti skuplju.

Objašnjava tako zagrebački inženjer računarstva Ivan Mikulek što ga je ponukalo da prije tri godine s kolegama krene u izradu aplikacije koja će to automatski raditi za korisnika. U subotu su napokon pustili na tržište svoju aplikaciju Tariff Sheriff. Na njihovoj internetskoj stranici dobijete uputu kako u nekoliko klikova od svog operatera tražiti ispis poziva, SMS-ova i internetskog prometa. Unesete mjesečni ispis troškova i aplikacija među više od 1300 raznih paketa HT-a, Vipneta i Tele2 ponudi 10 najjeftinijih koje odgovaraju vašoj potrošnji. U nekoliko minuta saznate je li vam jeftinije prijeći na bonove, promijeniti operatera ili samo uzeti drugi paket.

Tariff Sheriff zasad radi samo za pretplatnike, a tijekom ljeta će se pojaviti i mobilna aplikacija, pa će moći birati i oni koji koriste bonove. Mikulek kaže da je aplikacija jedinstvena u Europi.

- Planiramo širenje i na ostale zemlje u susjedstvu - najavljuje Mikulek.

Jedan izračun se naplaćuje 15 kuna i plaća se ili SMS-om ili PayPalom.

- Većina teleoperatera ima slične aplikacije kojima analiziraju potrošnju svojih korisnika. Mi uspoređujemo sve - zaključuje inženjer.

Idi na 24sata

Komentari 48

  • Stenjevac 13.01.2016.

    Napravio sam produženje ugovora i promjenu tarife 28.12.2015. bez aparata, odnosno bankovna kartica ZGbanke 300.-Kn. Broj zahtjeva 35157475, tel. 098-232-352 Na stranici MOJ TELEKOM, piše da je zahtjev odobren te da je sve riješeno. Međutim tarifa nije promijenjena a naravno nije ni kartica došla na moju kućnu adresu. Pokušao sam razgovarati putem te. 0800-9000 FREE, nisam riješio, odnosno nisu mi mogli pomoći i "odpilili me". Onda sam također opet pokušao riješiti problem na Vašim stranicama putem chata. Također nisam ništa riješio. Isti dan sam radio istu stvar za još jedan drugi broj, i tamo je napravljena tarifa. Imam u kući 3 mobitela na pretplatu, maxTV, Internet, te sve još i na vikendici. Kod Vas sam pretplatnik već dvadesetak godina, a neki ugovori uskoro izlaze, te mislim da ću morati mijenjati operatera nakon toliko godina. NEZADOVOLJAN KORISNIK a sad još maloprije dobio odgovor da im treba nekoliko dana za provjeru, pored svih kompjutora i interneta

  • damat 30.06.2015.

    u mom selu kažu - mrš!!!!

  • Artusartus 23.06.2015.

    A pri svemu tome "program" ne uzima u obzir "porez na budale", tj. penale za prijevremeno otkazivanje ugovora s aktualnim davateljem usluga.

Komentiraj...
Vidi sve komentare