To je to što me zanima!

Ili ste digitalni ili vas nema! Krenula velika transformacija

24sata kao digitalni lider organiziraju najveću regionalnu digitalnu konferenciju, na kojoj ćemo prepoznati i druge hrvatske kompanije kao predvodnike digitalne transformacije
Vidi originalni članak

Uspješnom digitalnom transformacijom u Europi bi se do 2025. godine moglo stvoriti čak 1,25 bilijuna eura dodane vrijednosti. Ogroman je to novac koji je potaknuo i mnoge hrvatske kompanije da digitaliziraju svoje poslovanje kako bi zadržali korak u modernom i sve bržem ekonomskom svijetu. Činjenica je da digitalna ekonomija nije nešto što dolazi nego je tu i ona raste sedam puta brže od ostalih grana gospodarstva.

Korisnici u Hrvatskoj pokazuju da su iznimno digitalizirani jer se 8 od 10 Hrvata svaki dan koristi internetom, a u danu čak sedam sati provedemo online. Digitalnom tržištu se okreću i mnoge domaće kompanije koje su prepoznale gdje se nalaze korisnici.

Tržišni podaci i istraživanje* IPSOS-a koje govori o medijskom preokretu otkrivaju važan utjecaj interneta na potrošače. Kao najveći medijski brend u Hrvatskoj, 24sata su već godinama lider na digitalnom tržištu i u digitalnoj transformaciji poslovanja.
Prvi smo lansirali mobilni HTML5 portal kao dopunu najmodernijim aplikacijama, a redakcija se snažno okrenula i produkciji jedinstvenog videosadržaja. U samo jednom danu u siječnju videovijesti su imale više od pola milijuna pregleda, a u istome mjesecu su čak 1,52 milijuna ljudi posjetila portal 24sata. Time smo treći put u šest mjeseci oborili rekord na hrvatskoj medijskoj sceni. Zato su 24sata pokrenula Digital Takeover, kao inovativnu edukacijsku platformu kojom žele osvijestiti važnost digitalnog poslovanja i ulaganja u digitalno oglašavanje. U isto vrijeme želimo prepoznati druge hrvatske kompanije kao predvodnike digitalne transformacije.

Usprkos otvaranju i dalje smo zemlja u kojoj se tek 12 posto ukupnog medijskog budžeta ulaže u digitalno oglašavanje, a i dalje je većina usmjerena prema televiziji (zadnji dostupni podaci; izvor: HURA AdEx 2015.). Procjene su da će na globalnoj razini 2018. digitalno oglašavanje premašiti televizijsko.

- Kod nas je internet primarni medij informiranja, koji najviše utječe na odluke o kupnji i koji dominira u životu potrošača tijekom cijelog dana. Oni koji u medijskoj industriji ne ulažu u digitalnu transformaciju nemaju budućnost – rekao je Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku.

Kroz desetak priredbi i konferencija više od 1000 sudionika i stručnjaka dijelilo je svoja znanja te su prezentirali najnovije trendove na novome mjestu okupljanja digitalne zajednice. Sve će to kulminirati velikom regionalnom konferencijom Digital Takeover 14. ožujka u Cinestaru u zagrebačkom Branimir centru. Globalni i regionalni digitalni stručnjaci na konferenciji će govoriti o digitalnoj transformaciji, content marketingu, native oglašavanju i drugim temama.

*Analiza stanja na tržištu pokazuje da na 47% potrošača utječe internet pri donošenju konačne odluke o kupnji, a više od polovice potrošača prije odluke o kupnji putem interneta detaljno se informira o proizvodima i uslugama, a poruke poslane putem interneta potaknut će više od polovice potrošača na formiranje općeg dojma o brendu. (izvor 24sata/IPSOS 2016.)

Idi na 24sata

Komentari 8

  • Gutmann 16.02.2017.

    Baš sam si kupio novi digitalni sat Casio.

  • walterzenga 16.02.2017.

    "Oni koji u medijskoj industriji ne ulažu u digitalnu transformaciju nemaju budućnost – rekao je Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku." imate vi u fake news medijskoj industriji mnogo većih briga od digitalne transformacije i izmišljanja buzzworda, usput kako Večernji, Borise haha prodaje se više vešmašina nego Večernjaka

  • Der Kommissar 16.02.2017.

    Još jednom čujem riječ influencer i pucam

Komentiraj...
Vidi sve komentare