To je to što me zanima!

Isprobali smo top verziju nove generacije Hyundai Tucsona

Kompaktni SUV koji dobro izgleda nudi mnogo prostora i provjerenu tehnologiju po niskih 154.990 kuna, no testni model s opremom je dogurao do 313.090 kuna
Vidi originalni članak

Ne tako davno, prije dvadesetak godina, velik dio vozača u Hrvatskoj rugao se korejskim automobilima, a danas su oni predmet želja većine vozača.

Upravo takav model je ix35 ili kako se odnedavno ponovo zove - Tucson. Kompaktni SUV koji dobro izgleda nudi mnogo prostora i provjerenu tehnologiju po niskoj cijeni od 154.990 kuna. No ovo s niskom cijenom definitivno možete zaboraviti kada je u pitanju testni model, jer on je ono najbolje, najbogatije, a ujedno i najskuplje što od Tucsona možete poželjeti. 

Grgur Žučko/Pixsell

S dizelskim motorom od 185 KS, automatskim mjenjačem, pogonom na sve kotače i opremom sastavljenom po principu - nema što nema, testni Tucson je bez problema dogurao do 313.090 kuna. Ponosan iznos, no realno, opremite li ovako većinu konkurenata iznos će biti osjetno viši. Testirani Tucson oduševljava luksuzom. U unutrašnjosti se osjećate kao u automobilu mnogo više klase, prvenstveno zbor raznoraznih luksuznih dodataka, ali i mnogo bolje kvalitete materijala.

Grgur Žučko/Pixsell

U vožnji se testirani Tucson pokazuje kao “gazda na cesti”. Sa 185 KS vrlo dobro ubrzava, a zahvaljujući automatskom mjenjaču i mekanom ovjesu vožnja je izuzetno udobna. Zamjerku zaslužuje “mlohav” upravljač koji niti u sportskom načinu rada ne pruža dovoljno povratnih informacija. No izuzmemo li upravljač, vozna svojstva su iznenađujuće dobra, mnogo bolja nego kod prethodnika. Potrošnja je vrlo dobra. Na testu smo u gradskoj vožnji trošili 9,2 l/100 km, a kombinirano 7,7 l/100 km što je super rezultat za auto od gotovo 1,8 tona s pogonom na sve kotače. Kad smo već kod pogona na sve kotače, valja napomenuti da Tucson i nije neki ljubitelj terenskih avantura. Dosta mala udaljenost od podloge i naplatci od 19 inča na testnom modelu daju na znanje da će 4x4 pogon ovdje biti koristan isključivo kada padne snijeg ili kiša, a ne kako biste se upustili u off-road avanturu. 

Sve u svemu, želite li zahvalan i luksuzan obiteljski auto s opremom na razini krstarica, poput Mercedesa S-klase, ovo je sasvim povoljna prilika. Iako će većina u Hrvatskoj i dalje birati Tucsone koji su cijenom mnogo bliže osnovnom modelu. 

Grgur Žučko/Pixsell

Tvornički podaci:

  • masa: 1779 kg
  • dimenzije: 448x185x165 cm
  • obujam:  1995 ccm
  • snaga:  136 kW/185 KS  
  • ubrzanje (0-100km/h):  9,5 s
  • najveća brzina: 201 km/h
  • potrošnja:  6,5 l /100 km
  • cijena: 313.090 kn (testni model)   309.990 kn (bez doplata)

Testirani Hyundai Tucson 2.0 CRDI A/T 4WD IHOT u opremi ima grijani upravljač, grijanje i hlađenje kožnih sjedala, panoramski stakleni krov, sustav automatskog parkiranja, kamera, podešavanje rada upravljača

Idi na 24sata

Komentari 53

  • windfucker23 24.01.2016.

    313 HahahahahaHHahahAHAHAHA

  • ragbijaš 23.01.2016.

    Šminka od auta.Preporučujem u jednom dobrom paketu do 300.000 kuna WW TIGUANA.Znam da je bila afera s grupacijom Ww,a tu je i američka politika odigrala svoje.Ma kakvi korejanci i Tusconi.Previše je dati 319.000 kuna za ovakvo vozilo.Imaju moji frendovi pod punim paketom,dizele i35 pa požalili svaku uloženu kunu.

  • expendables 22.01.2016.

    vidim da vam cijena magli oci,upitna kvaliteta te to sto nije auto sa znackicom,ali cijena sa potrebnom i podosta boljom opremom bez nekih gluposti pada za dizel na 185 tisuca kuna i imate auto u kojem prostranost nije upitna ili vam draze kupiti auto sa manjom opremom te da stiskate svoja mu..a za znackicom to je ipak stvar ukusa te mislim da nije potrebno pljuvanje ako vam se nine svidio ili pak niste ljubitelji auta bez prednje znackice..

Komentiraj...
Vidi sve komentare