To je to što me zanima!

Isprobali smo novi Golf: Ima opciju za autonomnu vožnju

U gužvi na cesti novi Golf može voziti potpuno autonomno pri brzinama do 60 km/h uz pomoć Traffic jam assist sustava, no zbog zakonskih ograničenja vozač mora držati ruke na volanu
Vidi originalni članak

Novo izdanje kralja kompaktne klase stiglo je u Hrvatsku, a mi smo ga vozili među prvima. Do danas je proizvedeno čak 33.312.123 primjeraka Golfa što definitivno objašnjava zašto ga smatraju kraljem klase. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Razlike u vanjskom izgledu u odnosu na model prije redizajna su minimalne – prednji i stražnji odbojnici, prednja maska te prednja i stražnja svjetla. Prednja svjetla po prvi se puta nude u potpunoj LED izvedbi, a i stražnja koriste tu tehnologiju i privlače poglede trikom s "klizećim" svjetlom, efektnim trikom već viđenim na modelima Audija. Dnevna LED svjetla od sada su serijska. Auto donosi i nekoliko novih boja te potpuno nove naplatke  do maksimalno 18“. Dimenzije automobila se nisu mijenjale. 

Mnogo veće su promjene u unutrašnjosti. Golf je dobio novu opremu, ali i neke vrlo impresivne funkcije. Od sada je u ponudi digitalna ploča s instrumentima, takozvani Active Info Display koji izgleda impresivno i nudi brojne funkcije, između ostaloga i prikaz navigacije. Zaslon na središnjoj konzoli narastao je na čak 9,2 inča u top izvedbi, a Golf je prvi auto u klasi čijim se funkcijama može upravljati pokretima ruke. Tako nešto do sada smo viđali samo u top modelima svjetske autoindustrije poput BMW-a 7-ice. 

U gužvi na cesti novi Golf može voziti potpuno autonomno pri brzinama do 60 km/h uz pomoć Traffic jam assist sustava, no zbog zakonskih ograničenja vozač mora držati ruke na volanu. Golf dobiva i dva potpuno nova benzinska motora. Četverocilindrični 1.5 TSI Evo motor razvija 150 KS, a njegova ekološka BlueMotion izvedba 130 KS. Izuzmemo li hibride ovo je prvi motor na svijetu koji se u potpunosti gasi kada se vozite bez gasa. Tako je Golf u realnom prometu čak jednu litru štedljiviji na 100 km. Novi 1,5-litreni motori još nisu u ponudi na našem tržištu i dolaze polovicom godine. 

Automobil se vrlo ugodno vozi bez obzira vozite li agresivno ili opušteno te reagira vrhunski. Upravljač je vrlo precizan isto kao i mjenjač, a o savršenom DSG mjenjaču već svi znaju dovoljno.  

Obnovljen je i GTI koji postaje brži. Naime, osnovni GTI od sada ima 230 KS, a GTI Performance izvedba ima 245 KS. Top model R ima čak 310 konja. Kozmetičke promjene je prošao i hibridni GTE, a Volkswagen je predstavio i novu izvedbu električnog e-Golfa koja s jednim punjenjem može prevaliti 300 kilometara, što je gotovo 60% više nego do sada. Obnovljen je i karavanski Variant te dizelska sportska verzija GTD.

Vozili smo osnovnu izvedbu s 1-litrenim benzinskim motorom s tri cilindra koji razvija 110 KS i oduševljava mirnim radom. Zbog toga neupućeni ne bi primijetili o kakvom se motoru radi. Performanse s ovim motorom su vrhunske. Ubrzanje do 100 kilometara na sat traje samo 9,9 sekundi, a maksimalna brzina je 196 kilometara na sat. Tijekom testne vožnje na otvorenoj cesti trošili smo okruglih šest litara na 100 kilometara.

Osnovni model dobro je opremljen. Serijski dolazi s automatskim klima uređajem. U top modelu Highline  u seriji je i tempomat s automatskim održavanjem udaljenosti. Osnovni model stoji 129.600 kuna.  Iako je dizel i dalje glavni izbor kupaca Golfa, novi Golf bi trebao osjetno podići udio benzinaca u prodaji.   

Golf na hrvatsko tržite dolazi već ovog mjeseca, a cijene se za sada ne znaju, ali se ne bi trebale osjetno mijenjati.

Idi na 24sata

Komentari 92

  • GoldenJαck 15.03.2017.

    James Franco opisao novi golf https://www.youtube.com/watch?v=ueyLBbWPPQM

  • ubi.se.od.posla 12.03.2017.

    1.0 sa 110 ks?! Kod nas iliti U nas (golf vozaci) a dje ti je bolan 1,9 tdi?!

  • الكلاب 11.03.2017.

    po cemu je novi.zato sto je tek izasao iz tvornice ili ....koja je razlika izmedju novog i starog

Komentiraj...
Vidi sve komentare