To je to što me zanima!

Iz karlovačke kuhinje do SAD-a: 'Bili smo pravi klinci i čudim se koliko su u nas tada vjerovali'

Nikola Kapraljević u razgovoru za 24sata otkriva kako si je ostvario dječački san nakon posla s Porscheom, zašto su kupili tvrtku u New Yorku te kako planiraju širiti Infinum na američkom tržištu
Vidi originalni članak

Prava je rijetkost da hrvatska kompanija kupuje neku američku, a upravo je to učinio Infinum ove jeseni kad je akvizicijom američke digitalne agencije Expand the Room iznenadio mnoge. Direktor kompanije Nikola Kapraljević u razgovoru za 24sata otkriva nam zašto su odlučili kupiti tu tvrtku, a i koji su budući planovi kompanije koja je krenula iz karlovačke kuhinje da bi sada razmatrali širenje po američkom kontinentu.

Ovaj sadržaj dostupan je samo 24sata PLUS+ korisnicima na portalu

Neometano uživanje u 24sata sadržaju i brojne pogodnosti dostupne su na originalnom članku.
Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare