To je to što me zanima!

Jazz je najbolji gradski auto koji ima jednu ozbiljnu manu

Hondin Jazz je inteligentan, praktičan i izuzetno prostran, a oduševio je i opremljenošću. Međutim, ovaj odličan auto ima manu koja će odbiti brojne hrvatske kupce
Vidi originalni članak

Kada bismo birali najbolji gradski auto u Hrvatskoj, naš pobjednik bi bio Jazz. Ovo je vrlo inteligentan, izuzetno prostran i nevjerojatno praktičan  auto. A ima i druge brojne prednosti.

Jazz je čak nešto manji od prosječnog gradskog auta, no u unutrašnjosti nudi prostranost bez konkurencije. Sprijeda i straga ima mjesta kao i u 30-40 cm dužem kompaktu, a u prtljažnik stane 354 litre, također na razini kompaktnog auta. Tu su i takozvana čarobna stražnja sjedala koje je moguće preklapati na razne načine i tako u Jazz spremiti primjerice vrlo visoke predmete iza prednjih sjedala ili duge predmete na ravnu podnicu prtljažnika. Ovo je jedini gradski auto koji se može nositi s ozbiljnim obiteljskim zadacima.

Mali Jazz oduševljava i u pogledu opremljenosti. Detalje poput automatskih dugih svjetala, sustava prepoznavanja znakova i automatskog kočenja u slučaju opasnosti nudi rijetko koji drugi gradski auto, a tu je i mnogo luksuzne opreme. Iako ne izgleda sportski, Jazz može biti itekako zabavan u vožnji. Ovjes je sposoban, mjenjač izuzetno kratkog hoda ručice, a upravljač vrlo izravan. Motor je vrlo uglađen, pri laganoj vožnji gotovo nečujan, a kada poželite pojuriti, dovoljno potentan. Pritom oduševljava potrošnja koja je na testu iznosila 5,6 l/100 km, što je vrhunski rezultat za benzinski motor.

Ipak, Jazz nije idealan automobil. Ima samo jednu manu, no ona će, na žalost, odvratiti mnogo kupaca. Radi se o cijeni. Za 167.990 kuna može se dobiti vrlo ozbiljni kompakt s dizelskim motorom, a i 124.990 kuna za osnovni model rijetko će tko dati za gradski auto. Pa makar on bio i ovako dobar. 

Tvornički podaci

  • masa: 1070 kg
  • dimenzije: 396x170x153cm
  • obujam:  1317 ccm
  • snaga:  75 kW/102 KS  
  • ubrzanje (0-100km/h):  11,2 s
  • najveća brzina: 190 km/h
  • potrošnja:  5,0 l /100 km
  • cijena:  167.990 kn (testni model)   161.990 kn (bez doplata)

Honda Jazz 1.3 i-VTEC Elegance u opremi ima 16” alunaplatke, automatsku klimu, 7” dodirni zaslon, kameru, prednje i steažnje parking senzore, tempomat...

Idi na 24sata

Komentari 49

  • duje912 01.05.2016.

    e moji moderni novinari - za grad se ne kupuje dizel !! hrpa problema zbog kratkih relacija i nedovoljno ugrijanog motora...al očite ste i vi pali pod one urbane legende kako dizel po gradu troši 2 litre,....

  • 01.05.2016.

    Bolji od konkurencije polo,fiesta i slično, ali bezobrazno visoka cjena, ništa čudno za hrvatski ruting

  • najiram 10 01.05.2016.

    brat bratu to ne vrijedi više od tri tisuče eura...zapravo ni jedan auto ne vrijedi više...svi oni koji kupuju ta nova smeča mora da su glupi...jer ga rade roboti i cijena izrade mu je 500 eura...tu kraj svake priće..ostalo je drpaćina obmana i laž kao i ovaj članak...

Komentiraj...
Vidi sve komentare