Active Tourer Outdoor ne bi trebao ostati samo koncept nego će iz njega vjerojatno vrlo brzo nastati serijski automobil, kompaktni jednovolumen baziran na Seriji 1. Atraktivna studija je dugačka 435, a zbog međuosovinskog razmaka od 267 centimetara unutrašnjost je vrlo prostrana. Odlike automobila su i vrlo dobra varijabilnost te inovativni nosač za bicikle smješten u prtljažniku automobila.
Karakteristično za BMW, središnja konzola automobila orijentirana je prema vozaču. Svim važnim funkcijama upravlja se putem središnje smještenog zaslona osjetljivog na dodir. Poput većine konceptnih automobila, i ovaj BMW je hibrid. Pogon se sastoji od 1.5-litrenog benzinskog motora i električnog motora, a ukupna snaga sustava iznosi 190 KS. To automobilu daje vrlo dobre performanse. Ubrzanje do 100 km/h traje manje od osam sekundi, a maksimalna brzina iznosi oko 200 km/h.
Štedljivi Plug-in hibrid možete voziti i samo na struju, a BMW tvrdi da autonomija u takvom načinu rada iznosi oko 30 kilometara, što je dovoljno za svakodnevne gradske vožnje. Kad se baterija isprazni, uključuje se benzinski motor i tad prosječna potrošnja prvih 100 km iznosi samo 2,5 l/100 km, uz emisiju CO2 od 60 g/km. Kako bi se potrošnja maksimalno smanjila, automobil je opremljen i načinom rada Eco Pro koji upućuje vozača na štedljivu vožnju. Za više uživanja u vožnji tu su još dva načina rada - Comfort i Sport.