To je to što me zanima!

Kraj za Renault Fluence, novi Megane postaje GrandCoupe

Unatoč imenu nova izvedba Meganea nije automobil coupe koncepcije već klasična limuzina s četverim vratima, prostranim prtljažnikom i mnogo mjesta straga
Vidi originalni članak

Nakon predstavljanja novog Meganea 2015. i karavanskog Meganea Grandtour u ožujku ove godine, obitelj najpopularnijeg francuskog kompaktnog automobila dobila je i treću izvedbu. Riječ je o modelu GrandCoupe, no iza atraktivnog i glamuroznog imena krije se zapravo klasična limuzina koja će biti zamjena za model Fluence.

Dizajn prednjeg dijela novog modela je u potpunosti preuzet od klasičnog Meganea, dok stražnji dio ima oblik elegantne limuzine. Novi Megane GrandCoupe ima vrlo prostrana stražnja sjedala, a u prtljažnik stane raskošnih 508 litara. Njegov poklopac će se otvarati bez ruku pomoću sustava Easy Trunk Access. Od luksuznih detalja u ponudi je veliki panoramski stakleni krov.

Glavne instrumente, kao i kod klasičnog Meganea, zamjenjuje 7-inčni zaslon, a u sredini dominira veliki, okomito postavljeni 8,7-inčni zaslon multimedijskog sustava. Na popisu dodatne opreme izdvajaju se i Multi-Sense sustav za odabir načina vožnje, dodatni head-up zaslon u visini vozačevih očiju, Easy Park Assist sustav za automatsko parkiranje i brojni sustavi za udobnost i sigurnost, primjerice automatsko kočenje u nuždi te upozorenje na nenamjernu promjenu voznog traka.

Kupci će imati izbor između četiri motora, jednog benzinskog i tri dizelska. Osnovni benzinski motor je klasični atmosferski obujma 1,6 litara sa 115 KS, dok su dizelaši poznati 1,5 i 1,6-litreni motori snage 90, 110 i 130 KS. Novi Renault Megane GrandCoupé na hrvatsko tržište stiže u prosincu 2016., a cijene se još ne znaju.

Idi na 24sata

Komentari 99

  • ToniMarconi 20.08.2016.

    Kupio sam novog Renaulta, sada je star 4,5 godina, prešao 55 000 km, u servisu sam bio preko 30 puta, svi senzori su mijenjani, broj šasije ne odgovara rezervnim dijelovima, dno dna od kvalitete. Bježite ljudi od Renola. Ali Reno pokušava novim imenom modela prevariti kupce. Tako je Fluence preimenovao u Megane Sedan, Latitude u Talisman, Logan u Symbol, Sandero će prodavati pod Clio 5 itd.

  • Ivan Prepelec 18.07.2016.

    Na vecini novih europskih automobila mi se ne dopadaju ti minimalisticki kokpiti. Ja volim kad je milijun tipki i svaka svijetli

  • zveki14 17.07.2016.

    Auto mi izgleda izvana ok ali iznutra ova središnja konzola katastrofa!! Da se to nije moglo malo bolje uklopiti.., uf, preružno...

Komentiraj...
Vidi sve komentare