To je to što me zanima!

Kralj kompakta: Stigao brži i brutalniji Renault Megane R.S.

Majstori iz R.S. odjela povećali su snagu 1,8-litrenog turbobenzinskog motora s 280 na 300 KS. Do 100 km/h stiže za samo 5,7 sekundi,a maksimalna brzina je podignuta na 260 km/h
Vidi originalni članak

Iz Renaultova R.S. odjela izašao je još jedan dragulj. Megane R.S., koji je sam po sebi “najsnažniji pojam” za brzi kompaktni sportski auto, dobio je još bržu i brutalniju izvedbu. Trophy verzija novoga Meganea R.S donosi još više snage i još bolje performanse.

Majstori iz R.S. odjela povećali su snagu 1,8-litrenog turbobenzinskog motora s 280 na 300 KS, što je garancija boljih ubrzanja. Do 100 km/h stiže za samo 5,7 sekundi,a maksimalna brzina je podignuta na 260 km/h. Automobil je razvijan u suradnji s Nicom Hulkenbergom, Renaultovim vozačem Formule 1. Komfor je stavljen u drugi plan, a držanje ceste je besprijekorno. 

Trophy standardno dolazi s tvrđim Cup ovjesom, Torsenovom mehaničkom blokadom diferencijala, a tu su i 8 kilograma lakši aluminijski kotači. Osim što brže juri, Megane R.S. Trophy bolje zvuči zbog glasnijeg ispušnog sustava. 

Idi na 24sata

Komentari 8

  • 27.07.2018.

    Uvjek je Megane RS bio pojam za Golfa GTI i sličnu konkurenciju, dugo godina je Megane RS bio najbrži na prednji pogon bez konkurencije sve dok japanci nisu razvili brutalni Type R. Sad je vrijeme za novi RS i čisto me zanima kakvo vrijeme će postaviti na ringu. palac gore za dizajn definitivno najljepši sportski HB na tržištu.

  • davor430 25.07.2018.

    brutalno dobro i moćno izgleda

  • 25.07.2018.

    odličan

Komentiraj...
Vidi sve komentare