To je to što me zanima!

Laqo je sada i u metaverzumu: Na Decentralandu predstavili prvi Muzej osiguranja na svijetu

Od 2020. godine do danas uložili smo više od 250 milijuna kuna u digitalizaciju poslovanja, a s ulaganjima ćemo nastaviti i ove godine s dodatnih 100 milijuna kuna, kaže predsjednik CO Davor Tomašković
Vidi originalni članak

U sjedištu Croatia osiguranja, predsjednik Uprave Davor Tomašković, direktorica digitalnog razvoja Ana Zovko, i Davor Bruketa kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, predstavili su LAQO Muzej osiguranja na platformi Decentraland, prvi takav muzej na svijetu u metaverzumu. 

U Muzeju osiguranja na Decentralandu prikazali su načine osiguranja koji predstavljaju povijest, te nova digitalna iskustva kakva nude Croatia osiguranje i LAQO koja postaju standard, a posjetitelji mogu vidjeti kako je nekada izgledao put do osiguranja kroz obrasce i čekanja na šalterima. Uz sve to, u tom virtualnom muzeju pokazuju i koliko se CO2 emisija štedi digitalnim ugovaranjem.

- Od samog početka LAQO kontinuirano radi na jačanju svog digitalnog identiteta kroz brojne inovacije. Sada smo ušli u metaverzum te stajemo uz bok tehnološki najnaprednijim kompanijama kao prvi s naših prostora. Inovacija je u srži brenda, a to pokazuju projekti koje smo do sada uspješno implementirali - LaqoPrevent program kojim doprinosimo povećanju sigurnosti u prometu i smanjenju emisija CO2 tijekom vožnje te plaćanje kriptovalutama. Možda ne znamo kako će izgledati budućnost, ali smo za nju spremni - rekla je Ana Zovko, direktorica Sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.

Govoreći o perspektivama metaverzuma na predstavljanju Muzeja, Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey rekao je kako je metaverzum bio u fokusu javnosti koja je suviše nestrpljivo očekivala nerealne pomake u razvoju platformi i hardvera.

- Sada se javnost bavi AI botovima, dok globalne tehnološke kompanije i dalje ulažu ogromna sredstva u metaverzum. Iako je Muzej osiguranja na Decentralandu prvenstveno komunikacijski motiv, šala kojom želimo ukazati da je nekim osiguravateljnim praksama mjesto u povijesti, LAQO se za stalno nastanio u metaverzumu i namjerava iskoristiti svaku priliku koju će taj kanal otvoriti u budućnosti. Tamo se pridružio stotinama globanih brendova koji eksperimentiraju s novom dimenzijom digitalne socijalizacije i svim njenim efektima na poslovanje, na društvo i na pojedinca - kaže Bruketa.

Iz Croatia osiguranja navode da su u posljednje tri godine uložili više od 250 milijuna kuna u digitalizaciju poslovanja i povećanje razine digitalnih znanja u osigurateljnoj industriji.

- Mi u Croatia osiguranju u novim tehnologijama vidimo priliku. Metaverzum je za nas još jedan od terena na kojima pomičemo granice osigurateljnog svijeta. U razvoj znanja kroz suradnje s fakultetima, visokim obrazovnim institucijama i podršku brojnim stručnim projektima u posljednje smo tri godine uložili više od četiri milijuna kuna. Naš poslijediplomski specijalistički studij u suradnji s Fakultetom elektrotehnike i računarstva upisao je već treću generaciju i otvoren je svima na tržištu. Dvostruko smo povećali broj zaposlenih u IT-ju i na digitalnim funkcijama, a kroz posebne programe razvoja zapošljavamo i mlade IT pripravnike. Naši digitalni projekti osvajaju nagrade i postižu odlične rezultate. Surađujemo s vodećim domaćim i svjetskim tehnološkim providerima na vrhunskim rješenjima za klijente. Naša je odgovornost razumjeti budućnost i pripremiti se za nju prema očekivanjima i potrebama naših korisnika. Od 2020. godine do danas uložili smo više od 250 milijuna kuna u digitalizaciju poslovanja, a s ulaganjima ćemo nastaviti i ove godine s dodatnih 100 milijuna kuna - rekao je Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare