To je to što me zanima!

Mazda CX-5: Novim tehnikama stvorili fantastičan automobil

CX-5 je auto superlativa - najlakši, najštedljivji, najvozljiviji i najprostraniji u klasi i ne čudi podatak da je u Japanu rasprodano 75 posto planirane proizvodnje za 2012.
Vidi originalni članak

Mazdini stručnjaci nekoliko su godina radili na potpuno novom ovjesu, okviru, motorima i mjenjačima s jednim ciljem - učiniti buduće modele lakšim, agilnijim i štedljivijim. Skup novih tehnika nazvan je Skyactiv, a svoju je premijeru doživio u prvom Mazdinom kompaktnom SUV-u CX-5. 

Agresivno dizajnirani model uvelike je orijentiran na vozača, te mu pruža zaista impresivna vozna svojstva. 

Razlog tome su izravan upravljač, uvjerljiv ovjes te masa u prosjeku 100 kilograma manja od tipičnog konkurenta. Odlični su i motori, dva dizelaša sa 150 i 175 KS te benzinac od 165 KS s jedinstvenom tehnikom, dizelaši imaju najnižu, a benzinci najvišu kompresiju u na svijetu. Zbog toga su štedljivi i vrlo živahni. U ponudi je automatski i ručni mjenjač te pogon na prednje i na sve kotače.

Novi CX-5 već je dostupan na hrvatskom tržištu, osnovni model stoji 198.490, a najskuplji 299.490 kn. 

Napredak i u sigurnosti 

CX-5 ima sustav automatskog kočenja  u nuždi pri brzinama do 30 km/h kao i automatsku kontrolu dugih svjetala. 

Praktičan interijer

Karakuri stražnja sjedala moguće je preklapati na više načina, a u prtljažnik stane 503 l. 

Idi na 24sata

Komentari 11

  • NIKAD VIŠE MAZDA 02.09.2014.

    ako je imalo slična cx7 onda moj savjet NE KUPUJTE imam cx7 2010 dizel motor na 65000 otisao lezaj no dobro mozda je negdje u voznji stradao na 75000 otisla ad blue pumpa (15000kn) nakon toga mi se javio gospodin koji ima isto godiste cx7 i isto mjenjao prije lezajeve a sada tisla isto ad blue pumpa POUČAK ne pada jabuka daleko od stabla ili ni japanci nisu nista bolji od drugih vec mozda i gori

  • intelektualni propuh 10.05.2012.

    Ukoliko je u praksi ista kao i na papiru, odlican auto!

  • 09.05.2012.

    OK,nema šta auto je super,priznajem da ne volim japance no i priznajem da su najpouzdaniji,ali bilo nekom drago ili ne kroz godine su se prilagodili europskim kupcima i preuzeli europske linije i dizajn,nisu to japanci više kao prije dizajnom,puno ima ima tu europskog načina dizajniranja!Ali svaka čast autu!

Komentiraj...
Vidi sve komentare