CX-5 je auto superlativa - najlakši, najštedljivji, najvozljiviji i najprostraniji u klasi i ne čudi podatak da je u Japanu rasprodano 75 posto planirane proizvodnje za 2012.
Mazda CX-5: Novim tehnikama stvorili fantastičan automobil
Mazdini stručnjaci nekoliko su godina radili na potpuno novom ovjesu, okviru, motorima i mjenjačima s jednim ciljem - učiniti buduće modele lakšim, agilnijim i štedljivijim. Skup novih tehnika nazvan je Skyactiv, a svoju je premijeru doživio u prvom Mazdinom kompaktnom SUV-u CX-5.
Agresivno dizajnirani model uvelike je orijentiran na vozača, te mu pruža zaista impresivna vozna svojstva.
Razlog tome su izravan upravljač, uvjerljiv ovjes te masa u prosjeku 100 kilograma manja od tipičnog konkurenta. Odlični su i motori, dva dizelaša sa 150 i 175 KS te benzinac od 165 KS s jedinstvenom tehnikom, dizelaši imaju najnižu, a benzinci najvišu kompresiju u na svijetu. Zbog toga su štedljivi i vrlo živahni. U ponudi je automatski i ručni mjenjač te pogon na prednje i na sve kotače.
Novi CX-5 već je dostupan na hrvatskom tržištu, osnovni model stoji 198.490, a najskuplji 299.490 kn.
Napredak i u sigurnosti
CX-5 ima sustav automatskog kočenja u nuždi pri brzinama do 30 km/h kao i automatsku kontrolu dugih svjetala.
Praktičan interijer
Karakuri stražnja sjedala moguće je preklapati na više načina, a u prtljažnik stane 503 l.