To je to što me zanima!

Mégane s 1.9 dizel motorom je izuzetno brz, ali i vrlo štedljiv

Kombinacija sportskog ovjesa te snažnog i elastičnog dizelaša sjajno funkcionira u kompaktu. Ovakav Mégane je sportski brz, a s prosječnih 6,2 l/100 km i vrlo štedljiv
Vidi originalni članak

Da klasični kompakt s pet vrata, automobil kakav najčešće biraju hrvatske obitelji, može imati puno sportskog šarma, ali i sposobnosti dokazuje upravo Mégane GT Line. Kombinacija sjajno ugođenog sportskog ovjesa i izvrsnog, štedljivog dizelskog motora ovdje se čini dobitnom jer ni komfor vožnje niti praktičnost nisu znatnije ugroženi. GT Line paket naime, osim ukrasnih dodataka donosi Méganeu sportski ovjes s kupe verzije, alu naplatke veličine 17-inča, kao i sportska sjedala. S motorom koji vuče odlično praktički od “ler gasa”, a ne boji se ni visokih okretaja, takav Mégane izuzetno je brz.

Ne samo po performansama koji ga svrstavaju u kategoriju sportskih automobila, već ponajprije po sposobnosti kojom svladava zahtjevne ceste. Sportski ovjes jest tvrd i osjeća više neravnina od običnog, no zato vrlo čvrsto drži karoseriju u zavojima. Mégane GT Line se zbog toga uopće ne naginje i leži na cesti kao zalijepljen. Uz motor koji u svakom trenutku ima puno momenta, bilo na 1000 ili na 4000 o/min, to ga čini sposobnim za vrlo brzu vožnju. Ponajprije što su i upravljač i mjenjač vrlo precizni, iako možda ne nude najbolji osjećaj.

No pritom nisu kompromitirane ostale kvalitete Méganea kao obiteljskog automobila. Komfor vožnje je na visokoj razini - naročito s obzirom na sportske sposobnosti - interijer vrlo ugodan, ergonomski odlično riješen i bogato opremljen (dodatno ima bi-ksenon svjetala, karticu “slobodne ruke”,  Bluetooth, parking senzore), a prostranost uzorna. Prtljažnik je s 405 litara izdašan, a motor štedljiv. S obzirom na sve što nudi, GT Line je i cijenom dobro odmjeren - slična njemačka konkurencija je dosta skuplja.

Odlična sportska sjedala

Osim vanjskih ukrasa i sportskog ovjesa, GT line paket u interijeru donosi izvrsna sportska sjedala. Naglašeno su profilirana pa vrlo dobro drže tijelo u zavojima, no pritom su i vrlo  udobna.

Renault Mégane 1.9 dCi GT Line

masa: 1320 kg
dimenzije: 430x181x147cm
obujam:  1870 ccm
snaga:  96 kW/130 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  9,5 s
najveća brzina: 205 km/h
potrošnja:  5,1 l /100 km
cijena: 172.000 kn (testni model)   150.550 kn (bez doplata)
konkurencija: Volkswagen Golf, Opel Astra, Citroën C4, Peugeot 308,  

PLUS: udobnost ovjesa i ležanje na cesti, elastičan motor, niska potrošnja goriva, sportske performanse, prostranost, odlična sportska sjedala
MINUS: vizualno neatraktivan dizajn interijera, nepregledan straga, nešto grublji rad motora, prostranost straga


Idi na 24sata

Komentari 31

  • marinf 20.02.2012.

    Evo bas gledam, nisam ni lijep ni ruzan, ali uredan kao i uvijek. Naravno, covjek sam s fakultetom i volim gledati komentare i izjave ljudi poput tebe koji ne vide dalje od nosa, nisu izasli iz grada, a pokupili su svu pamet svjeta. Ali tebi to nema smisla objasnjavati jer je to prekompleksno za tebe.

  • marinf 16.02.2012.

    Jednom imao francuski auto i nikad vise. Cisti poluproizvod. A onome kome je 1.9 dizel brz auto neka ne pise vise clanke, molim.

  • p3rocro 15.02.2012.

    Da nebi za to smetche dao 20 k €

Komentiraj...
Vidi sve komentare