To je to što me zanima!

Mini test obnovljene Lagune: Donosi odlično upravljanje

Sustav 4 Control upravlja svim kotačima. Na taj način je Laguna preciznija i okretnija. Zabavno ju je voziti, pogotovo ako ste sportski nastrojeni vozač
Vidi originalni članak

Automobili s upravljanjem na sve kotače prava su rijetkost, stoga je test obnovljene Lagune bio vrlo zanimljivo iskustvo. Zahvaljujući blagom pomicanju stražnjih kotača odlučnost kojom Laguna skreće oduševljava, a plus je smanjena mogućnost za proklizavanje preko nosa. Lagunu je zaista zabavno voziti, pogotovo ako ste sportski nastrojeni vozač. 

Kad je riječ o udobnosti, Laguna također blista, iznimno je udobna i obiteljski prostrana. Snažan dizelski motor je tih, miran i kultiviran, ali ostaje dojam da bi mogao biti štedljiviji. Na testu smo u gradu trošili 7,2 l.

Kada je u pitanju odnos uloženog i dobivenog, Laguna jednostavno blista. Luksuzna oprema, vrlo kvalitetni materijali i izrada, dobre performanse i odličan sustav upravljanja za 235.765 kn odlična je ponuda.

Renault Laguna 2.0 dCi 150

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1505 kg
dimenzije: 480x181x147cm
obujam:  1995 ccm
snaga:  110 kW/150 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,0 s
najveća brzina: 210 km/h
potrošnja:  4,6 l /100 km

CIJENA: 235.765 kn (testni model)   209.900 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Peugeot 508, Citroen C5, Opel Insignia, VW Passat

Unutra je svježija i dobro opremljena

Testirana Laguna prepuna je bogate opreme. Tu su, na primjer,  presvlake sjedala od alcantare i umjetne kože te multimedijski sustav R-Link kojem moramo zamjeriti “zapinjanje” pri pokretanju.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare