To je to što me zanima!

Moraju isključiti radare, sada im prijete brojne tužbe vozača

Prema ADAC-u, pogođeno je 80 općina. Mnogi su gradovi isključili svoje radare kao mjeru opreza. U Düsseldorfu ugašeno je osam sustava, u Hannoveru deset, četiri u Saarbrückenu, Stuttgart dva
Vidi originalni članak

U njemačkim gradovima počeli su se isključivati radari nakon što je promijenjena odredba i to s retroaktivnim učinkom, od početka 2017. Prije je u odredbi pisalo da bi "udaljenost između indukcijske petlje trebala biti 1,20 metara,” sada piše da „mora biti 1,20 metara”. Kako rezultat ove odredbe, brojni radari na raskrižjima s dvije trake gdje su semafori, su izgubili dozvolu što bi moglo dovesti do tužbi vozača, piše Bild. Osim toga općine će morati mjeriti i eventualno preusmjeriti udaljenost mjerne petlje.

Prema ADAC-u, pogođeno je 80 općina. Mnogi su gradovi isključili svoje radare kao mjeru opreza. U Düsseldorfu ugašeno je osam sustava, u Hannoveru deset, četiri u Saarbrückenu, Stuttgart dva. U Leipzigu su ugasili čak 30 sustava.

Nitko još ne zna koliko je točno kamera za brzinu izgubilo licencu u Njemačkoj. U zadnjih 30 godina u Njemačkoj je postavljeno između 300 do 400 radara. 

Idi na 24sata

Komentari 31

  • Schpricer 22.03.2018.

    Kako je lijepo živjeti u uredjenoj pravnoj državi! Žao mi je svakog tko mora trpjeti bezakonje u HR!

  • max2017 20.03.2018.

    vidim ni ostali nisu baš shvatili......a nije ni čudo......a čini se da su švabeki šparni, jer si je samo Mičko B postavil toliko kamera za lukanje u gaće

  • koko82 19.03.2018.

    4t24 2vt 2 vt rg vwr vw r v w v w gv vg43 t 42t324 t2 4tg et he - komentar na razini članka.....

Komentiraj...
Vidi sve komentare