Konferencija “Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska”, u organizaciji 24sata, posvećena unapređenju obrazovanja u Hrvatskoj, ove se godine održava jubilarni peti put.
Jedina je to obrazovna konferencija u Hrvatskoj koja već godinama bez sustezanja otvara najvažnija pitanja hrvatskog obrazovnog sustava te jedina sustavna kampanja za bolje obrazovanje. Projekt “Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska” u pet godina svojega djelovanja izrastao je u najveću medijsku obrazovnu platformu koja je uspjela izboriti da se u javnosti ozbiljno govori o gorućim problemima u hrvatskom obrazovnom sustavu. Proces u kojem je “Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska” izraslo u najjaču cjelovitu obrazovnu kampanju rezultat je svesrdnog rada urednika i novinara 24sata koji se punih pet godina temeljito bave ovom tematikom.
Jedno od najvećih imena ovogodišnjeg izdanja konferencije “Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska” je Jukka Sinnemäki, finski učitelj koji je prije nekoliko tjedana osvojio međunarodno priznanje “Global teachers Award 2019.” zahvaljujući svojem predanom i inovativnom načinu rada u osnovnoj Kršćanskoj školi u gradu Jyväskylä na zapadu Finske.
POGLEDAJTE VIDEO:
Tamo radi posljednjih 18 godina, a cijelu karijeru proveo je u obrazovanju, što kao ravnatelj, što kao učitelj. U radu sa svojim učenicima odbacio je klasično ex-katedra predavanje, gdje su, kako sam navodi, djeca pasivizirana. Umjesto toga, s njima je osmislio koncept učionice u kojoj se sjedi na podu ili u ležaljkama, a prostor je ispunjen didaktičkim elementima, dok djeca gradivo usvajaju radeći zajednički, u svojem ritmu. Sinnemäki im je tako stvorio poticajno i sigurno okruženje u kojem se djeca usude pokazati svoje osjećaje, što stvara neophodan temelj za uravnoteženi razvoj. Učenici su naglo napredovali, značajno su se umanjili sukobi među njima i s učiteljima, atmosfera u razredu se poboljšala, a roditelji ističu kako su djeca preuzela više odgovornosti.
POGLEDAJTE VIDEO:
- Poštovanje i vrednovanje djece ne bi smjelo ovisiti o njihovim postignućima. Njihovo dostojanstvo je osnovno ljudsko pravo. Stoga bi se škole morale fokusirati na jačanje njihovih osobnosti i identiteta - ističe Sinnemäki te dodaje kako se veseli svoj rad prezentirati u Zagrebu.