To je to što me zanima!

Na rubu srednje klase: Opel Astra približila se Insigniji

Limuzinska Opel Astra je udoban automobil, a dizelski motor je stvoren za duga putovanja. Razvija 130 konjskih snaga, a na testu je Astra trošila 5,4 litre goriva
Vidi originalni članak

Astra s četverim vratima neodoljivo podsjeća na Insigniju, a i svojim dimenzijama se približila modelu srednje klase. Dugačka je 465 centimetara, zbog toga djeluje dojmljivo i u prtljažniku nudi vrlo dobrih 460 litara prostora. Astra Sedan je udobna i, unatoč naplatcima od 17 inča, dobro se nosi s lošim cestama. 

Motor je idealan za one koji mnogo putuju. Najsnažniji dizelaš u ponudi razvija 130 KS, vrlo je elastičan, a istodobno miran i štedljiv. Potrošnja na testu je iznosila 5,4 litre u kombiniranoj vožnji. Cijena je u skladu s konkurencijom te limuzinsku Astru čini povoljnom obiteljsko-poslovnom alternativom za mnogo skuplje limuzine srednje klase.

Opel Astra Sedan 1.7 CDTI Enjoy

Razina opreme Enjoy donosi bogatu opremu. U seriji su dvozonska automatska klima, alunaplatci od 17 inča, tempomat i metalik boja. Dnevna LED svjetla, koja osjetno podižu atraktivnost, dio su dodatne opreme.   

TVORNIČKI PODACI
masa: 1440 kg
dimenzije: 465x181x150cm
obujam:  1686 ccm
snaga:  96 kW/130 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,8 s
najveća brzina: 203 km/h
potrošnja:  4,6 l /100 km

KONKURENCIJA: Mazda3 Sedan, Renault Fluence, Chevrolet Cruze
CIJENA:  160.540 kn (testni model)   156.925 kn (bez doplata)

Idi na 24sata

Komentari 33

  • maximinimax 21.02.2013.

    Ako je proizvedena u Mađarskoj bježi od nje

  • 1skrlet 21.02.2013.

    Ovi automobili iz generacije u generaciju sve skuplji, a ne prelaze okvire svoje klase...Pa vise nemres kupit ni Clia bez 90000 kn+.Sramota...

  • floppy 21.02.2013.

    nema tu bas puno slicnosti sa sigi, osim mozda instrument table....

Komentiraj...
Vidi sve komentare