Limuzinska Opel Astra je udoban automobil, a dizelski motor je stvoren za duga putovanja. Razvija 130 konjskih snaga, a na testu je Astra trošila 5,4 litre goriva
Na rubu srednje klase: Opel Astra približila se Insigniji
Astra s četverim vratima neodoljivo podsjeća na Insigniju, a i svojim dimenzijama se približila modelu srednje klase. Dugačka je 465 centimetara, zbog toga djeluje dojmljivo i u prtljažniku nudi vrlo dobrih 460 litara prostora. Astra Sedan je udobna i, unatoč naplatcima od 17 inča, dobro se nosi s lošim cestama.
Motor je idealan za one koji mnogo putuju. Najsnažniji dizelaš u ponudi razvija 130 KS, vrlo je elastičan, a istodobno miran i štedljiv. Potrošnja na testu je iznosila 5,4 litre u kombiniranoj vožnji. Cijena je u skladu s konkurencijom te limuzinsku Astru čini povoljnom obiteljsko-poslovnom alternativom za mnogo skuplje limuzine srednje klase.
Opel Astra Sedan 1.7 CDTI Enjoy
Razina opreme Enjoy donosi bogatu opremu. U seriji su dvozonska automatska klima, alunaplatci od 17 inča, tempomat i metalik boja. Dnevna LED svjetla, koja osjetno podižu atraktivnost, dio su dodatne opreme.
TVORNIČKI PODACI
masa: 1440 kg
dimenzije: 465x181x150cm
obujam: 1686 ccm
snaga: 96 kW/130 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,8 s
najveća brzina: 203 km/h
potrošnja: 4,6 l /100 km
KONKURENCIJA: Mazda3 Sedan, Renault Fluence, Chevrolet Cruze
CIJENA: 160.540 kn (testni model) 156.925 kn (bez doplata)