Obavijesti

Tech

Komentari 33

Na rubu srednje klase: Opel Astra približila se Insigniji

Na rubu srednje klase: Opel Astra približila se Insigniji
5

Limuzinska Opel Astra je udoban automobil, a dizelski motor je stvoren za duga putovanja. Razvija 130 konjskih snaga, a na testu je Astra trošila 5,4 litre goriva

VIDEO

Astra s četverim vratima neodoljivo podsjeća na Insigniju, a i svojim dimenzijama se približila modelu srednje klase. Dugačka je 465 centimetara, zbog toga djeluje dojmljivo i u prtljažniku nudi vrlo dobrih 460 litara prostora. Astra Sedan je udobna i, unatoč naplatcima od 17 inča, dobro se nosi s lošim cestama. 

Motor je idealan za one koji mnogo putuju. Najsnažniji dizelaš u ponudi razvija 130 KS, vrlo je elastičan, a istodobno miran i štedljiv. Potrošnja na testu je iznosila 5,4 litre u kombiniranoj vožnji. Cijena je u skladu s konkurencijom te limuzinsku Astru čini povoljnom obiteljsko-poslovnom alternativom za mnogo skuplje limuzine srednje klase.

Opel Astra Sedan 1.7 CDTI Enjoy

Razina opreme Enjoy donosi bogatu opremu. U seriji su dvozonska automatska klima, alunaplatci od 17 inča, tempomat i metalik boja. Dnevna LED svjetla, koja osjetno podižu atraktivnost, dio su dodatne opreme.   

TVORNIČKI PODACI
masa: 1440 kg
dimenzije: 465x181x150cm
obujam:  1686 ccm
snaga:  96 kW/130 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,8 s
najveća brzina: 203 km/h
potrošnja:  4,6 l /100 km

KONKURENCIJA: Mazda3 Sedan, Renault Fluence, Chevrolet Cruze
CIJENA:  160.540 kn (testni model)   156.925 kn (bez doplata)

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 33

VIDEO

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'
ROBOT SVE ODRAĐUJE

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'

Prvi svjetski 'sustav za presađivanje glave' je predstavljen javnosti s nadom da će početi s radom u roku od osam godina

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove
CARINSKI RAT

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove

BMW je uvozio automobile, Jaguar Land Rover dijelove, a Volkswagen je proizvodio automobile s dijelovima kineske grupe Sichuan Jingweida Technology, koja je u SAD-u zabranjena zbog prisilnog rada Ujgura, stoji u izvješću odbora američkog Senata za financije.
Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem
CARINSKI RAT

Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem

Carine na uvoz kineskih vozila u Europu i SAD "velika su zamka za zemlje koje ih se odluče uvesti", a zapadne proizvođače automobila neće poštedjeti restrukturiranja