To je to što me zanima!

Najbolje od tri marke spojili su u jednom Grand Cherokeeju

Moderan dizajn, luksuzan interijer, 50 godina off-road iskustva u 4x4 pogonu, zračni ovjes, štedljiv i snažan Fiatov V6 dizelaš... Može li bolje? Može - i cijena je dobra!
Vidi originalni članak

Osim imena i imidža koji konkurenciji u off-road svijetu s pravom ulijevaju strah u kosti te kulerskog izgleda kakvog se ne bi postidio ni Schwarzenegger, Jeep je Grand Cherokeeju četvrte generacije podario impresivan Quadrive-Drive II 4x4 pogon. Tijekom suradnje s Mercedesom profitirao je luksuznijim i profinjenijim interijerom te sjajnim automatskim mjenjačem. A sad mu je novi vlasnik, Fiat, poklonio moderan V6 dizelaš. I ne samo da nakon svega nije ispao poput Frankensteina, već je ovo bez sumnje najbolji Grand Cherokee u 20 godina dugoj povijesti legendarnog terenca.

Ponajviše je napredovao tamo gdje je bio najlošiji - uglađenost, prostranost i komfor vožnje sada su na sasvim novoj razini, u korak s modernim zahtjevima i konkurencijom. Isto vrijedi i za ležanje na cesti, koje je osjetno poboljšano u odnosu na prije, za što većinom treba zahvaliti zračnom ovjesu, koji se vrlo brzo i efikasno prilagođava različitim podlogama i uvjetima vožnje.

Uz to, Fiatov 3.0-litreni V6 common-rail dizelaš u potpunosti podupire novopronađenu razinu uglađenosti, dok je 241 KS sasvim dovoljna snaga čak i po američkim standardima. A pritom nije rastrošan - na otvorenoj cesti vozili smo sa 8,4 l/100 km, na autocesti s 9,7, dok je u gradu prosjek bio 11,5 l/100 km. 

Praktičan i vrlo upotrebljiv

Osim što je stabilan, tih i udoban na autocesti te sposoban postići više od 200 km/h, poput pravog Jeepa, Grand Cherokee će bez problema zagaziti i u najdublje blato. Od pomoći je tu svakako 4x4 pogon sa “šperama” na obje osovine, blokadom središnjeg diferencijala i reduktorom, ali i zračni ovjes, koji povećava udaljenost podnice od tla. No Grand Cherokee je vrlo upotrebljiv i u drugim sferama života. Tako se straga može otvoriti samo staklo ili cijela vrata kako biste što lakše pristupili prtljažniku, koji nudi čak 780 litara prostora. Ni na stražnjim sjedalima, također presvučenim kožom, ne nedostaje prostora, kao ni komfora.

Prostran i bogato opremljen

U interijeru se osjeća duh Mercedesa - samo jedna ručica za brisače i žmigavce s lijeve strane, prepoznatljiva ručica mjenjača, pa čak i ukrasni umetci. Uz vrlo bogatu opremu, luksuza, ali i prostora, ovdje ne nedostaje.

Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Limited

TVORNIČKI PODACI
masa: 2350 kg
dimenzije: 482x195x178cm
obujam:  2987 ccm
snaga:  177 kW/241 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  8,2 s
najveća brzina: 202 km/h
potrošnja:  8,3 l /100 km

CIJENA:
445.000 kn (testni model)   439.660 kn (bez doplata)

KONKURENCIJA:
Land Rover Discovery, VW Touareg, Mercedes ML

Idi na 24sata

Komentari 99

  • nikola2007 20.03.2013.

    super troši na autocesti, Kada se spušta iz ZG na more, ubaci u ler pa nizbrdo 9,7litara. ovo je jače nego kada pišu o potrošnji vanbrodskih motora

  • CptNemo 14.01.2013.

    Kako? Pa cijena mu je cca 60.000 US$ = 360.000 kuna..Kakvih 445.000 , ne budite blesavi..Svatko tko ima toliko love ZNA kolko košta kontejner FCO Rijeka, i neće dat nikome 100.000 kuna u pađe samo tako..za 6000 kuna ga imaš ovdje.

  • takav sam 13.01.2013.

    kad je vec sponzorski clanak bar ste mogli potrosnju uskladit vama je prosjek bio oko 10? ja sam siguran da nije ispod 11 a vi pisete da je potrosnja 8,3 cista laz a to zna svako sa slicnim autom

Komentiraj...
Vidi sve komentare