To je to što me zanima!

Najrazigraniji Audi uz dobar izgled nudi i praktične strane

Najsvježiji novitet Audija na hrvatskom tržištu je mali SUV koji donosi osvježenje za ustaljeni dizajnerski stil marke
Vidi originalni članak

Audi uglavnom proizvodi nešto konzervativnije automobile od novog Q2. Za njega je odabran razigraniji dizajnerski nastup, što je i logično jer radi se o malom SUV crossoveru koji svojim dimenzijama odgovara Renaultu Capturu i Peugeotu 2008.

No samo dimenzijama, po svemu ostalom Q2 je iznad ove klase automobila. Pa i ponudom prostora u unutrašnjosti. Q2 ima sasvim solidnu stražnju klupu, na razini tipičnog kompaktnog automobila te prtljažnik u koji stane vrlo dobrih 405 litara. Sasvim dovoljno za prosječnu obitelj. Zbog malih dimenzija Q2 je vrlo praktičan u gradskoj vožnji, no kao i svaki drugi Audi posebno je suveren kada se uputite na dulja putovanja. Niti veliki naplatci s 18 inča promjera nisu loše utjecali na komfor koji je vrhunski, kao u dvije klase većem automobilu.

Iako za pogon testiranog modela služi osnovni dizel u ponudi, njegovih 116 KS je sasvim dovoljno što je vidljivo i po sirovim performansama. Ubrzanje do 100 km/h koje traje samo 10,3 sekunde i maksimalna brzina od 197 km/h na granici su sa sportskim rezultatima. A sve to se potvrđuje i u svakodnevnoj vožnji gdje Q2 pršti od snage, elegantno obavlja pretjecanja i juri autocestom kao veliki automobil. I sve to uz sasvim pristojnu potrošnju koja je na testu iznosila samo 5,9 l/100 km, i to uz nešto oštriju vožnju. Poželite li pojuriti zavojima Q2 je spreman i na to. Poslovično “audijevski” savršen mjenjač, ovjes i upravljač čine jurnjavu opuštenim užitkom. Jedino što smeta je nešto viša buka motora nego što smo to navikli od dizelaša ove klase. To je stari problem svih TDI motora.

Posebno nam se svidio sustav za automatsko održavanje automobila u traci. Iako nije zamišljen za to, na autocesti možete potpuno maknuti ruke s volana i biti sigurni da će se automobil sam održati u traci. I to mnogo uglađenije i preciznije od nekih konkurentnih sustava uz koje automobil vrluda po svojoj traci kao pijanac. Naravno ovo nije sustav autonomne vožnje pa će se nakon desetak sekundi oglasiti upozorenje da vratite ruke na volan. Cijena je realno visoka i jasno je da će Q2 kupovati samo dobrostojeća klijentela. Kao, uostalom, i svaki drugi Audi.

TVORNIČKI PODACI
masa: 1395 kg
dimenzije: 419x179x151 cm
obujam:  1598 ccm
snaga:  85 kW/116 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,3 s
najveća brzina: 197 km/h
potrošnja:  4,4 l /100 km
cijena: 261.177 kn (testni model)   213.627 kn (bez doplata)

Testirani Audi Q2 Sport + 1.6 TDI  u opremi ima aktivnu pomoć za održavanje traka, alunaplatke 18”, S-line paket, presvlake u kombinaciji tkanina-koža, automatsku klimu, multimediju s MMi sučeljem, sportska sjedala...

Idi na 24sata

Komentari 19

  • gagi1993 02.02.2017.

    iance volim audi ali ovaj mi bas nema smisla ....

  • gagi1993 02.02.2017.

    iance volim audi ali ovaj mi bas nema smisla ....

  • realnost1110 01.02.2017.

    Tko voli neka kupi, meni iskreno ovaj auto nema nekog smisla i radije bi te novce dao za neku polovnu limuzinu

Komentiraj...
Vidi sve komentare