To je to što me zanima!

Najveća svjetska tvrtka za oglašavanje kupila je agenciju koja se oslanja na influencere

Gotovo 100 njezinih radnika bit će integrirano u WPP-ovu marketinšku agenciju VMLY&R koja broji više od 13 tisuća zaposlenika, priopćila je britanska kompanija
Vidi originalni članak

Britanski WPP, najveća svjetska tvrtka za oglašavanje, izvijestio je da je kupio njujoršku marketinšku agenciju Obviously koja se u promotivnim kampanjama oslanja na influencere. Vrijednost transakcije nije objavljena.

RACHEL STUHLMANN Najseksi teniska influencerica se ugledala na Hrvaticu: Poštujem Paige, ali htjela bih biti svoja...

Obviously je osnovan 2014. godine i posluje u San Franciscu i u Parizu. Agencija je razvila tehnološku platformu za kreiranje složenih i opsežnih marketinških kampanja za kompanije poput Googlea, Forda, Ulta Beautyja i Amazona, napominju u WPP-u u priopćenju objavljenom u utorak.

Gotovo 100 njezinih radnika bit će integrirano u WPP-ovu marketinšku agenciju VMLY&R koja broji više od 13 tisuća zaposlenika, priopćila je britanska kompanija.

SNIMIO PJESMU ZA POČETAK PROLJEĆA Influencer Ivan prekinuo zaruke i objavio novi hit: Upucavaju mi se žene i muškarci, ja ih kuliram

Prošli tjedan WPP je kupio Goat, kompaniju koja se specijalizirala za influencerske marketinške kampanje za brendove poput Della, Tesca, Ubera i Nature, napominje Reuters.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare