To je to što me zanima!

Vodeći švedski brand ekspert i inovator na Digital Takeoveru

Kreativni direktor globalnih kampanja za IKEA-u, MTV, H&M i Volvo, stručnjak za brendiranje i TEDx-ov speaker Šveđanin Johan Ronnestam govorit će o kreativi i komunikaciji u svjetskom digitalnom poslovanju
Vidi originalni članak

Johan Ronnestam, 47-godišnji dizajner, stručnjak za brendiranje, kreativni direktor, inovator i poduzetnik svojim titulama zasluženo jedan je od najcjenjenijih svjetskih govornika o futurističkim trendovima u poslovanju i kreiranju komunikacije za globalne kompanije. Ronnestam je danas jedan od najvećih svjetskih autoriteta u digitalnom marketingu.

Na nadolazećem Digital Takeoveru, 12. ožujka u Cinestaru Branimir Centar Zagreb, govorit će o procesu pokretanja tvrtke i lansiranju proizvoda u globalnom digitalnom poslovnom okruženju. Predstavit će svoje bogato iskustvo stečeno u radu s najvećim svjetskim kompanijama poput IKEA-e, Adidasa, Nokije, Toyote, H&M-a i Omege te pokazati kako se odvija proces stvaranja integrirane digitalne kampanje za kompaniju koja se na tržište želi plasirati u punom potencijalu. Ronnestam će istaknuti najvažnije smjernice u brendiranju tvrtke, ali i izazove s kojima se u tom procesu susreće. 


Bogato iskustvo u stvaranju strategije i kreative Ronnestam je stekao svojedobno u marketingu ekskluzivnih golf brendova Mizuno, King Cobra i Goldwin pruživši im tada specifičan uvid u zahtjeve oglašivača i potrošača, ali prije svega složenost pozadinskog procesa ulaska proizvoda u trgovine.

Digitalnom revolucijom počeo se baviti već 1994. godine, a njegova kreativnost i drugačiji način razmišljanja ubrzo su mu osigurali streloviti uspon. Nagrađivani projekti za klijente kao što su Vattenfall, Bredbandsbolaget, Nike Europe i Volvo Cars pozicionirale su ga kao jednog od najvažnijih inovatora u modernom poslovanju. 

Za svoj rad osvojio je prestižne nagrade, među kojima treba istaknuti Cannes Lions i D & AD, London International Advertising Awards, Epica, Clio, Cresta te laureate na festivalima u New Yorku. U Švedskoj je sedam puta osvojio godišnju nagradu za dizajn. 

Digital Takeover nastavlja svoj vodeći status jedinstvenog projekta u regiji, a posjetitelje očekuje bogat cjelodnevni program uz niz predavanja, panel diskusija i interaktivnih inovativnih formata. Budite korak ispred promjena u digitalnom svijetu i osigurajte svoje mjesto uz early bird kotizaciju po cijeni od 1.375 kn do 31.1.2019., dok redovna cijena iznosi 2.400 kn te last minute 2.800 kn. Sve novosti o programu pratite na Facebooku i na  službenoj stranici

Digital Takeover je inovativna edukacijska platforma 24sata, najutjecajnijeg hrvatskog medijskog branda, koji predvodi digitalnu transformaciju na hrvatskom tržištu i dio je Styria grupe. 24sata svaki dan doseže 2 milijuna ljudi te 2 od 3 internetska korisnika u RH (izvor: gemiusRating, Facebook, YouTube, Ipsos MEDIApuls 2018/11). 24sata najnagrađivanija je medijska kuća u Hrvatskoj s osvojenih 87 nagrada i priznanja u svjetskoj i europskoj konkurenciji, a koje su dodijelili prestižni žiriji: International News Media Association, Digiday, World Association of Newspapers and News Publishers, Effie, European Newspaper Award, ICERTIAS, Native Advertising Institute, World Editors Forum, Readers Digest i dr.

Idi na 24sata

Komentari 7

  • roundtrain 08.01.2019.

    Digital Takeover = Njesra!

  • Fenix 04.01.2019.

    Neka prica malo o Mafiji koja zaraduje miljarde na Burzi !!! 90 % bogatih Svedana su zaradili prljav novac na Burzi !!!

  • ipaksekreće 03.01.2019.

    nekad se zvala reklama a sad digital takeover undershitmakingmashine

Komentiraj...
Vidi sve komentare