Obavijesti

Tech

Komentari 7

Vodeći švedski brand ekspert i inovator na Digital Takeoveru

Vodeći švedski brand ekspert i inovator na Digital Takeoveru
1

Kreativni direktor globalnih kampanja za IKEA-u, MTV, H&M i Volvo, stručnjak za brendiranje i TEDx-ov speaker Šveđanin Johan Ronnestam govorit će o kreativi i komunikaciji u svjetskom digitalnom poslovanju

VIDEO

Johan Ronnestam, 47-godišnji dizajner, stručnjak za brendiranje, kreativni direktor, inovator i poduzetnik svojim titulama zasluženo jedan je od najcjenjenijih svjetskih govornika o futurističkim trendovima u poslovanju i kreiranju komunikacije za globalne kompanije. Ronnestam je danas jedan od najvećih svjetskih autoriteta u digitalnom marketingu.

Na nadolazećem Digital Takeoveru, 12. ožujka u Cinestaru Branimir Centar Zagreb, govorit će o procesu pokretanja tvrtke i lansiranju proizvoda u globalnom digitalnom poslovnom okruženju. Predstavit će svoje bogato iskustvo stečeno u radu s najvećim svjetskim kompanijama poput IKEA-e, Adidasa, Nokije, Toyote, H&M-a i Omege te pokazati kako se odvija proces stvaranja integrirane digitalne kampanje za kompaniju koja se na tržište želi plasirati u punom potencijalu. Ronnestam će istaknuti najvažnije smjernice u brendiranju tvrtke, ali i izazove s kojima se u tom procesu susreće. 


Bogato iskustvo u stvaranju strategije i kreative Ronnestam je stekao svojedobno u marketingu ekskluzivnih golf brendova Mizuno, King Cobra i Goldwin pruživši im tada specifičan uvid u zahtjeve oglašivača i potrošača, ali prije svega složenost pozadinskog procesa ulaska proizvoda u trgovine.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Digitalnom revolucijom počeo se baviti već 1994. godine, a njegova kreativnost i drugačiji način razmišljanja ubrzo su mu osigurali streloviti uspon. Nagrađivani projekti za klijente kao što su Vattenfall, Bredbandsbolaget, Nike Europe i Volvo Cars pozicionirale su ga kao jednog od najvažnijih inovatora u modernom poslovanju. 

Za svoj rad osvojio je prestižne nagrade, među kojima treba istaknuti Cannes Lions i D & AD, London International Advertising Awards, Epica, Clio, Cresta te laureate na festivalima u New Yorku. U Švedskoj je sedam puta osvojio godišnju nagradu za dizajn. 

Digital Takeover nastavlja svoj vodeći status jedinstvenog projekta u regiji, a posjetitelje očekuje bogat cjelodnevni program uz niz predavanja, panel diskusija i interaktivnih inovativnih formata. Budite korak ispred promjena u digitalnom svijetu i osigurajte svoje mjesto uz early bird kotizaciju po cijeni od 1.375 kn do 31.1.2019., dok redovna cijena iznosi 2.400 kn te last minute 2.800 kn. Sve novosti o programu pratite na Facebooku i na  službenoj stranici

Digital Takeover je inovativna edukacijska platforma 24sata, najutjecajnijeg hrvatskog medijskog branda, koji predvodi digitalnu transformaciju na hrvatskom tržištu i dio je Styria grupe. 24sata svaki dan doseže 2 milijuna ljudi te 2 od 3 internetska korisnika u RH (izvor: gemiusRating, Facebook, YouTube, Ipsos MEDIApuls 2018/11). 24sata najnagrađivanija je medijska kuća u Hrvatskoj s osvojenih 87 nagrada i priznanja u svjetskoj i europskoj konkurenciji, a koje su dodijelili prestižni žiriji: International News Media Association, Digiday, World Association of Newspapers and News Publishers, Effie, European Newspaper Award, ICERTIAS, Native Advertising Institute, World Editors Forum, Readers Digest i dr.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 7
VIDEO

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu