To je to što me zanima!

Nekad su bili samo mobiteli, a danas otkrivaju i radijaciju

Procjenjuje se da je u svijetu prodano više od sedam mlrd. mobitela, od čega su skoro dvije milijarde pametni telefoni. Malo koja se tehnologija razvijala tako brzo
Vidi originalni članak

Procjenjuje se da je u svijetu prodano više od sedam milijardi mobitela, od čega su danas gotovo dvije milijarde pametni telefoni.

Telekomunikacijski stručnjaci smatraju da se malo koja tehnologija posljednjih deset godina razvijala ovakvom brzinom. Od prve Motoroline “cigle” mobiteli su se drastično mijenjali, a danas se na njima mogu gledati filmovi, fotografirati s gotovo profesionalnim kamerama i imati svijet na dlanu, ali i informacije uz pristup internetu.

Sony je 2005. pokrenuo glazbenu revoluciju sa prvim walkman mobitelom W800i koji se mogao nadograditi sa dodatnom memorijskom karticom za još više glazbe, a uskoro su mobiteli prestali biti samo funkcionalni. LG je 2006. godine predstavio svoj prvi ‘dizajnerski’ mobitel LG Chocolate s kojim se počelo više razmišljati o dizajnu mobitela. Zahvaljujući atraktivnom dizajnu i intuitivnom sučelju Apple je iPhoneom lansirao pametne telefone u svakodnevicu. iPhone je prvi komercijalni mobitel koji je koristio prst umjesto stilusa tj. pametne olovke ili tipkovnice za navigaciju po ekranu.

Ekrani na mobitelu su, nakon što je godinama bilo najbitnije imati sve manji mobitel, uskoro opet počeli rasti. Novi mobiteli s operativnim sustavom Android sve češće su imali i klizne tipkovnice, a tim se modelima pokušalo zamijeniti velike laptope. Nakon katastrofe u nuklearki u Fukushimi, vlada u Japanu nije objavila kolika je radijacija u zraku pa je tvrtka Sharp priskočila u pomoć. Pritiskom na gumb mobitela Sharp Pantone pokazuje razinu radijacije. 

Idi na 24sata

Komentari 38

  • Letay 19.01.2015.

    iPhone jedini

  • sniper1212 19.01.2015.

    Iphone je bio prvi?? A sta je sa Neonode N1m ili LG Prada (LG KE850)?! Oba su izasla prije prvog Iphona!

  • 18.01.2015.

    Moraju u mobitele stavljati stalno nešto novo da ne padne kontinuitet prodaje. Na tome se bazira potrošačko društvo u kojem danas živimo.

Komentiraj...
Vidi sve komentare