To je to što me zanima!

Ni blizu cilja: Na europskim je cestama poginulo 25.300 ljudi!

EU želi do 2020. godine prepoloviti broj poginulih, ali lani je taj broj bio za 300 manji nego u 2016. godini. U Hrvatskoj je prošle godine u prometu poginuo 331 čovjek
Vidi originalni članak

Europska unija gotovo se nimalo nije približila svome cilju da do 2020. prepolovi broj poginulih u prometu pošto je 2017. mrtvih na cestama bilo tek nešto manje nego godinu prije. 

Prošle je godine na europskim prometnicama poginulo 25.300 ljudi, samo tristotinjak manje nego 2016. 

Napredak jest velik u odnosu na 2010. kada je u EU-u u prometu poginulo više od 31 tisuće osoba, ali podaci iz 2017. Uniju ne približavaju mnogo željenom cilju da ih do 2020. bude dvostruko manje. 

Osim toga, lani je u prometu teško ozlijeđeno 135 tisuća ljudi, uključujući pješake i bicikliste, po podacima koje je Europska komisija objavila u utorak.

"Iza tih brojki mnogo je tuge i bola", kazala je europska povjerenica za promet Violeta Bulc. "Vjerujem da EU može mnogo više učiniti da zaštiti svoje sugrađane".

Prometno najsigurnije europske zemlje su Švedska i Britanija s manje od 30 poginulih na milijun stanovnika.

Na drugom kraju spektra su Bugarska i Rumunjska s više od 90 mrtvih u prometu na milijun stanovnika. 

Po podacima MUP-a, u Hrvatskoj je prošle godine na prometnicama poginula 331 osoba (otprilike 78 na milijun stanovnika). Godine 2016. u Hrvatskoj je poginulo 307 ljudi. 

Europski prosjek je 49 mrtvih na milijun stanovnika. 

Europska komisija ima malo utjecaja na sigurnost prometa na cestama pošto je to u domeni lokalnih zakonodavstava. Međutim, razmatraju se mjere poput jačanja europskih pravila o sigurnosti vozila i korištenju novih tehnologija kojima bi se smanjile pogreške vozača.

Idi na 24sata

Komentari 10

  • kaius 15.04.2018.

    ali uglavnom se proizvode sve jači i sve brži auti.a ceste barem kod nas su ostale večinom iste kao i prije 50 god.

  • komentator s marsa 10.04.2018.

    Pa čudno baš. Mislim dosta malo poginulih prem da naši zakonodavci potiču kupnju što nesigurnijih automobila i vožnju po magistralnim cestama koje su daleko nesigurnije od autoputeva.

  • mangup@dj 10.04.2018.

    Budala i grbavih drva će biti uvjek, ali da oni koji dobiju kaznu tu kaznu i plate ili da im se uzme imovina u vrijednosti kazne puno njih bi razmislilo kako se ponašati

Komentiraj...
Vidi sve komentare