To je to što me zanima!

Novi Audi TT je komforan na cesti, a zvijer na trkaćoj stazi

Sportski coupe donosi nekoliko inovacija, ali i odličan osjećaj u vožnji. Možete ga voziti opušteno, sigurno i iznenađujuće komforno, a kad treba, izuzetno je brz
Vidi originalni članak

Treća generacija Audija TT je automobil koji oduševljava. Sportski automobil koji je prilagođen svakodnevnoj vožnji, razumno troši te je udoban, a istodobno iznimno brz. Osnovna dizelska izvedba sa 184 KS još je donekle umjerena, a prava zabava počinje s benzincima. Slabiji TSI ima 230 KS, a trenutačni top model TTS čak 310 KS. Upravo njega smo provozali na ekskluzivnoj trkaćoj stazi Ascari Race Resorta kraj španjolske Malage. Staza koja je sastavljena od replika nekih najpoznatijih trkaćih zavoja na svijetu idealno je mjesto za izvlačenje maksimalnog potencijala iz brzog TTS-a. Ovaj automobil, koji je u svakodnevnoj vožnji prilično pitom, na stazi je iznimno brz. No pritom nije divlji, neobuzdan ili nesiguran, upravo suprotno, nevjerojatno smireno postiže visoke brzine i niže brze krugove.

Do 100 km/h za samo 4,6 sekundi

Audi

Upravo takav je i na cesti, što ulijeva veliku dozu sigurnosti. Automobil bespogovorno skreće bez obzira na agresivnost vožnje i bez previše truda radi ono što je vozač zamislio. U dinamičnom načinu vožnje kod modela s Quattro pogonom više se snage prebacuje na stražnju osovinu, što znači još odlučnije skretanje u zavoje, ali i uživanje u kontroliranom proklizavanju. Audi TTS dolazi u kombinaciji s Quattro pogonom te  ručnim ili automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Ubrzanje do 100 km/h iznosi samo 4,6 sekundi. Mnogo skromniji nije niti TSI, koji je moguće kombinirati s Quattro pogonom i pogonom na sve kotače te već spomenutim mjenjačima.

Njemu do 100 km/h trebaju također munjevite 5,3 sekunde. Pritom je i prilično ekonomičan. Uz malo agresivniju vožnju na otvorenoj cesti trošili smo manje od 9 l/100 km. TT u Hrvatsku stiže do kraja godine, a cijene za naše tržište nisu objavljene. U Njemačkoj stoji od 35.000 eura.

Pet načina postavki za vožnju

U ponudi su ekonomična, komforna, dinamična, automatska i individualna postavka. Odabirom postavke se ovisno o izvedbi i opremi mijenjaju odaziv gasa, tvrdoća upravljača, raspodjela pogona i tvrdoća ovjesa.

Originalna i napredna unutrašnjost

Audi

Unutrašnjost je orijentirana na vozača. Komande klime su ugrađene u otvore ventilacije, a apsolutna novost je virtualni kokpit koji preuzima funkciju središnjeg zaslona i klasičnih instrumenata.

Idi na 24sata

Komentari 59

  • Istaknuti 03.10.2014.

    Ma Lada sport pojede ovog audija... pih

  • Franc Cinober 01.10.2014.

    da da, od svih novinara baš su vas iz 24 sata zvali na prezentaciju kad već prepisujete onda barem to i naglasite, ovak nije fer da se hvalite sa tuđim tekstom i slikama kao svojima

  • be yourself 30.09.2014.

    Nissan 370 puno bolji s boljim performansama, kočnicama itd.

Komentiraj...
Vidi sve komentare