To je to što me zanima!

Novi Digital Takeover: Digitalni stručnjaci 'preuzimaju' Zagreb

Nakon što je 24sata, kao predvodnik digitalne transformacije na hrvatskom tržištu, 2015. godine uspješno lansirao platformu Digital Takeover, ove godine idemo korak dalje...
Vidi originalni članak

Digitalna transformacija, content marketing, native oglašavanje, influenceri, big data, video... Sve su to teme o kojima će vodeći globalni i regionalni digitalni eksperti govoriti na konferenciji Digital Takeover u ožujku.

Nakon što je 24sata, kao predvodnik digitalne transformacije na hrvatskom tržištu, 2015. godine uspješno lansirao platformu Digital Takeover, ove godine idemo korak dalje.

U dvoranama CineStara Zagreb u Branimir centru 14. ožujka 2017. održat će se dosad najveća Digital Takeover konferencija. Misija samog projekta je transformacija regionalne digitalne scene kroz razmjenu praktičnih znanja i vještina, a vodeći stručnjaci predstavit će trendove. Konferencija ima ambiciju postati središnje mjesto susreta za one koji odlučuju i za digitalne eksperte u regiji.

Hrvatski i regionalni oglašivači ne prate potrebe svojih korisnika iako su Hrvati dokazano digitalna nacija s prosjekom od sedam sati na dan provedenih na internetu (izvor: IAB Croatia, CROMediascope), a s tek 12 posto ulaganja medijskih budžeta u digitalno oglašavanje (zadnji dostupni podaci; izvor: HURA AdEx 2015.). Zbog toga 24sata, kao organizator konferencije, žele osvijestiti važnost ulaganja u digitalno oglašavanje te povećati ukupni postotak ulaganja u digital.

Za usporedbu, ulaganja u digital u SAD-u u 2016. iznosila su 38 posto od ukupnih oglašivačkih budžeta, a u Ujedinjenom Kraljevstvu prešla su polovicu svih oglašivačkih ulaganja - čak 51 posto (izvor: Warc Data; Adstats, McKinsey & Company, 2016.).

Uz panel diskusije i predavanja, na programu konferencije bit će radionice koje će voditi eksperti u digitalnome marketingu, a koji su ujedno predavači s bogatim iskustvom na Visokom učilištu Algebra.

U posljednje dvije godine unutar platforme Digital Takeover organizirano je desetak evenata i manjih konferencija, koje su okupile više od tisuću sudionika i digitalnih stručnjaka.

Digital Takeover je platforma 24sata, najutjecajnijeg hrvatskog medijskog brenda, koji predvodi digitalnu transformaciju na hrvatskom tržištu. 24sata je dio Styria grupe, čiji su portali u studenom prošle godine imali gotovo 2,1 milijun jedinstvenih korisnika, što je 87 posto internetskog dosega u Hrvatskoj. (izvor: Gemius, 2016/11).

Digital takeover pratite na Facebooku, Twitteru i LinkedIN-u.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • nekiTip_3 17.01.2017.

    "žele osvijestiti važnost ulaganja u digitalno oglašavanje", znači nede baš biznis s besplatnim vijestima pa se želi nakako naplatit laganje 0-24

Komentiraj...
Vidi sve komentare