Nakon što je 24sata, kao predvodnik digitalne transformacije na hrvatskom tržištu, 2015. godine uspješno lansirao platformu Digital Takeover, ove godine idemo korak dalje...
Novi Digital Takeover: Digitalni stručnjaci 'preuzimaju' Zagreb
Digitalna transformacija, content marketing, native oglašavanje, influenceri, big data, video... Sve su to teme o kojima će vodeći globalni i regionalni digitalni eksperti govoriti na konferenciji Digital Takeover u ožujku.
Nakon što je 24sata, kao predvodnik digitalne transformacije na hrvatskom tržištu, 2015. godine uspješno lansirao platformu Digital Takeover, ove godine idemo korak dalje.
U dvoranama CineStara Zagreb u Branimir centru 14. ožujka 2017. održat će se dosad najveća Digital Takeover konferencija. Misija samog projekta je transformacija regionalne digitalne scene kroz razmjenu praktičnih znanja i vještina, a vodeći stručnjaci predstavit će trendove. Konferencija ima ambiciju postati središnje mjesto susreta za one koji odlučuju i za digitalne eksperte u regiji.
Hrvatski i regionalni oglašivači ne prate potrebe svojih korisnika iako su Hrvati dokazano digitalna nacija s prosjekom od sedam sati na dan provedenih na internetu (izvor: IAB Croatia, CROMediascope), a s tek 12 posto ulaganja medijskih budžeta u digitalno oglašavanje (zadnji dostupni podaci; izvor: HURA AdEx 2015.). Zbog toga 24sata, kao organizator konferencije, žele osvijestiti važnost ulaganja u digitalno oglašavanje te povećati ukupni postotak ulaganja u digital.
Za usporedbu, ulaganja u digital u SAD-u u 2016. iznosila su 38 posto od ukupnih oglašivačkih budžeta, a u Ujedinjenom Kraljevstvu prešla su polovicu svih oglašivačkih ulaganja - čak 51 posto (izvor: Warc Data; Adstats, McKinsey & Company, 2016.).
Uz panel diskusije i predavanja, na programu konferencije bit će radionice koje će voditi eksperti u digitalnome marketingu, a koji su ujedno predavači s bogatim iskustvom na Visokom učilištu Algebra.
U posljednje dvije godine unutar platforme Digital Takeover organizirano je desetak evenata i manjih konferencija, koje su okupile više od tisuću sudionika i digitalnih stručnjaka.
Digital Takeover je platforma 24sata, najutjecajnijeg hrvatskog medijskog brenda, koji predvodi digitalnu transformaciju na hrvatskom tržištu. 24sata je dio Styria grupe, čiji su portali u studenom prošle godine imali gotovo 2,1 milijun jedinstvenih korisnika, što je 87 posto internetskog dosega u Hrvatskoj. (izvor: Gemius, 2016/11).
Digital takeover pratite na Facebooku, Twitteru i LinkedIN-u.